2010. szeptember 10., péntek

Én Uram, és Én Istenem! Sokszor belenézek a te Igéd tükrébe, és sajnos azt látom, mennyire nem tudok neki megfelelni. Bocsásd meg Uram, a hibáimat, a mulasztásaimat, és az indulataimat is. Olyan jó lenne, ha minden hibám ellenére is tisztán szolgálhatnálak Téged, ha átsugározhatna rajtam a Te kegyelmed fénye. Azonban köszönöm Neked a csendes perceim azon pillanatait is mikor tőled való öröm tölti be a szívemet. Köszönöm, hogy angyalaiddal is őrzöd a mi életünket, és vigyázol drága férjemre, és kisfiamra. Köszönöm azt a sok jót, amit csak Te tudsz adni nekünk. Ámen


Felséges Istenem, mennyei jó Atyám! Szent és gyengéden szerető Isten vagy. Föl nem foghatom, meg nem érthetem ezt a szeretetet. De jó nékem ez a tudás. Te feltétel nélkül szeretsz, hiszen Te alkottál, Te formáltál anyám méhében. Add Atyám, hogy én is szeresselek úgy, ahogy Te mondottad teljes szívemből, lelkemből, elmémből és minden erőmmel. És legyek Lélekben és Igazságban való imádód minden nap. Jézus Nevében kérlek. Ámen.


Fogadd el Uram szabadságomat, fogadd egészen! Vedd értelmemet és vedd akaratomat, emlékezésem! Mindazt, amim van, és ami vagyok, Te adtad ingyen. Én visszaadok Uram, visszaadok egyszerre mindent. Legyen fölöttünk korláttalan úr rendelkezésed! Csak egyet hagyj meg ajándékul: szeretnem Téged. Csak a szeretet maradjon enyém a kegyelemmel, és minden, de minden gazdagság enyém, más semmi sem kell. Ámen


Gondviselő Jó Atyám! Hála és dicséret kimondhatatlan szeretetedért, amelyet az elmúlt hét során is megtapasztalhattam. Köszönöm hitbeli testvéreimet, akiket felhasználtál a csodák megtapasztalására. Segíts, kérlek úgy élnem, hogy a Te méltó eszközöd lehessek. Adj megértő, mások segítségét óhajtó és cselekvő szívet. Fogd kezem, hogy el ne tévelyedjek. Legyen a következő hét is tele a Te csodálatos dolgaid megtapasztalásával. Adj erőt, kitartást a nehézségek közepette, erősödve abban a hitben, hogy "az Úr csodásan működik, de útja rejtve van..." Szent Fiadért kérlek hallgass meg. Ámen.
(L.M.)


Hálás vagyok Istenem, hogy felismertetted velem azt, hogy tévútra kerültem. Köszönöm, hogy igéddel figyelmeztetsz, hogy valóban a legnagyobb felforgatók közé kerültem. Köszönöm a békességet, melyet adsz, és köszönöm a kis betegséget, amivel meg tudtál állítani. Te vagy az egyetlen Ura az életemnek és senki és semmi nem kerülhet föléd Úr Jézus. Köszönöm, hogy a leglehetetlenebb körülmények között is kinyilvánítod szeretetedet felém is. Most annyit kérek csupán, hogy ebben a "tétlen" időszakomban Te add Nekem a békességedet Uram, mert tudom, hogy amit a kezedből adtál, azt senki el nem veheti tőlem, csak türelemre van szükségem, míg elcsitul a vihar és elesnek a gonoszok és felforgatók. Imádkozom értük is Uram, hiszen nem tudják, hogy mit cselekednek. Ámen


Hálát adok Atyám, hogy felölthettem Krisztust,
-Aki bennem él,
-Aki minden vétket elfedez,
-Aki az én pajzsom,
-a Tőle kapott fehér ruha pedig engem felékesít.
Hálát adok, hogy áldást kaptam, és áldás lehetek mások számára.
Ámen
(Szalma Józsefné)


Hálát adunk Urunk a testvéri közösségekért, ahol egymás hite által épülhetünk. Köszönjük, hogy érezhetjük a Te közelségedet, mert Te mindig velünk vagy. Hadd lehessen az életünk mások számára példaadó, Rád mutató, hiteles élet. Segíts ebben Urunk, erősítsd hitünket! Ámen.


Hálát adunk Urunk ígéretedért, hogy megtalálunk Téged, ha keresünk, és teljes szívvel folyamodunk Hozzád, meghallgatsz bennünket, ha segítségül hívunk és állhatatosan könyörgünk Hozzád. Segíts, hogy szüntelenül keressük a Te akaratodat és alázatos, engedelmes szívvel tudjuk elfogadni azt. Ámen


Istenem! Köszönöm az édesanyámat! Áldásaid sokasága, gondviselésed számtalan jele mutatkozott és mutatkozhat meg rajta keresztül. Köszönöm szeretetét, jóságát, fáradhatatlanságát, önzetlenségét, mely értem és testvéreimért történt. Áldd meg őt késői öregkorában is! Adj sok örömet számára gyermekeiben, unokáiban, dédunokáiban is! Ámen


Istenünk, könyörülj rajtunk, és támogass kegyelmeddel, hogy hűségesek legyünk az imádságban. Ámen


Istenünk, köszönjük, hogy megváltoztatod életünket, és fájdalmunkat örömre fordítod. Segíts nekünk, hogy egészen rád bízzuk magunkat. Jézus nevében. Ámen.


Istenünk, köszönjük, hogy új helyzetekbe és kapcsolatokba irányítasz minket, hogy növekedjünk a hitben. Segíts bízni egymásban, bátorítani egymást. Ámen.

Nincsenek megjegyzések: