2010. január 22., péntek

Uram! Elfelejtettem, hogy honnan hívtál el engem, s mitől óvtál meg eleddig is... Adj nekem hűséges szívet, hogy örömmel szolgálhassalak Téged embertársaim javára, lelkem békességének épülésére! Ámen

Uram! Elfordult tőled a világ, nem követi szereteted törvényeit, nemcsoda, hogy megundorodik önmagától... Könyörülj rajtunk, hogy el ne vesszünk, s készíts utat mindannyiunknak, hogy hozzád menekülhessünk! Ámen

Uram! Elfordultunk Tőled, s most kétségbe estünk! Segíts, hogy visszataláljunk Hozzád, s áltlad megpróbáljuk jóvátenni azt, amit makacsságunk miatt elrontottunk! Ámen

Uram! Elrejtettséget adj nekem, Tebenned! Ámen

Uram! Éltesd bennem igazságodat, hogy élhessek! Ámen

Uram! Éltess Lelked által, hogy életemmel élhessek másokért! Ámen.

Uram! Engedd, hogy játszhassam életemet úgy, ahogyan azt Gondviselő Jóságod által elrendelted! Adj nekem társakat, akik hasonlóan gondolkodnak, s éreznek, hogy megtapasztalhassuk a Benned való szeretet-közösség mindennapi örömeit! Ámen

Uram! Engedd, hogy szereteted szabadságában élhessem a mai napomat is! Ámen

Uram! Engedd, hogy továbbra is tenyereden élhessek, s pillanatnyi szorításaidat ne büntetésnek, hanem biztonságom jeleinek vegyem! Ámen

Uram! Erőddel segíts meg, hogy Benned élhessek, s Hozzád juthassak! Ámen

Uram! Erődet add nekem, hogy élhessek, szolgálhassak általa! Ámen

Uram! Erőmet sokszorosítsd, időmet áldd meg! Ámen

Nincsenek megjegyzések: