2010. január 22., péntek

Uram! Add, hogy életem végéig tanulhassam a szerelem titkát, s háladással élhessem napjaimat, mert bennük újra és újra Rád találhatok! Ámen.

URam! Add, hogy először az eszem járjon, s csak utána a szám! Add, hogy ne indulatból szóljak, hanem szeretetből! Istenem, óvj meg engem a hiábavaló gondolatoktól, az önigazolás kísértéseiből ments ki engem! Ámen

Uram! Add, hogy először hallgassak, s aztán szóljak. Add, hogy először lássam és értsem meg akaratodat, s csak azután cselekedjek. Növeld bennem a szeretetet, hogy hitelesen tudjak bizonyságot tenni Rólad a világban, életem minden napján! Ámen

Uram! Add, hogy felismerjem akaratod, s tartani tudjam életemben a rendet... Ámen.

Uram! Add hogy felismerjem Benned boldogságom kulcsát! Vedd el tőlem földhözragadt eszem makacsságát, hogy lelkem hozzád szállva békességet találjon! Ámen

Uram! Add, hogy igédnek megtartója lehessek mai is! Ámen

Uram! Add, hogy kegyelmed által szerethessek és betöltsem törvényeidet! Ámen.

Uram! Add, hogy kezedből vegyem minden dolgomat, s mindenért hálát adjak Neked! Ámen

Uram! Add, hogy kövessem akaratodat, s tegyél engem engedelmes szolgáddá, hogy a szeretet következetességében megtaláljam a magam békéjét, s boldogságát is! Ámen

Uram! Add, hogy lássak! Ámen

Uram! Add hogy lássak, s tedd, hogy érezhessem éltető szereteted melegét! Ámen

Uram! Add, hogy láthassak többet akaratodból, hogy jobban ismerhessem önmagamat! Ámen.

Nincsenek megjegyzések: