2009. december 14., hétfő

Uram! Add meg nekem a kiváltságot, hogy tükröződjék életemben a Te szereteted! Ámen

Uram add meg nekem a lélek szabadságát.
Tisztítsd meg az én szívem és lelkem, hogy boldogan élhessek a Te szeretetedben.

Uram! Add nekem békességedet, hgy szelíd maradhassak! Ámen

Uram! Add nekem a szeretet szabadságánák ízét. Segítsd meg a jószándékú embereket mindenütt a világon. Adj bátorságot mindenkinek, hogy Benned bízva éljük életünket! Ámen.

Uram! Add nekem a Te ismeretednek fényét, hogy mindig tudjam a helyes irányt! Ámen

Uram! Add nekem igazadat, hogy békességet nyerjen életem! Ámen.

Uram! Add nekünk békédet szíveinkbe, hogy a világ békétlensége láttán is megmaradjon bennünk a Tőled kapott hitünk, reménységünk és szeretetünk! Ámen

Uram! Adj a szívekbe, s lelkekbe vágyat, hogy énekeljenek az emberek! Add, hogy ne a gonoszság zűrzavaros zakatolása, hanem a boldog élet harmóniája zengjen az egész világban! Uram, add, hogy énekelhessek Neked én is tiszta szívemből, s dícséretedből erőt meríthessek minden nap! Ámen

Uram! Adj békességet a lelkembe, hogy békében tudjak élni másokkal! Ámen

Uram! Adj erőt felnéznem hétköznapjaim küzdelmeiből, hogy Benned és általad éltreszóló célt és tartalmat nyerjenek földi dolgaim! Ámen

Uram! Adj értelmet életemnek Tebenned, hogy szolgálatra kész szívvel követni tudjam akaratodat! Ámen

Uram! Adj hitet, hogy kegyelmed által megmaradhassak Tebenned! Ámen

Nincsenek megjegyzések: