2009. december 14., hétfő

Istenem! Te számtalan lehetőséget adsz életünkbe, s mi alig látunk meg belőle néhányat... Add, hogy ne a bírhatnámság, s a könnyebb lét ígéretének rózsaszínű szemüvegén át nézzük teremtett világodat, hanem meglássuk benne gondviselő jóságod embervilágot megtartó szivárványszíneit! Ámen

Istenem! Tiszta érzéseket, tiszta gondolatokat adj nekem! Segíts megtalálnom lelkem békéjét, hogy magam is békességed eszközévé válhassak! Ámen

Istenem! Vezess, hogy irányt mutathassak! Ámen

Istenem! Vonzásodnak engedelmeskedtem, olykor mégis kétségeim támadnak. Uram! Siess segítségemre, amikor elbizonytalanodom, vezess vissza, amikor eltávolodom Tőled! Ámen

„Jézus Krisztus jár velem, nem bánt engem félelem, minden bajtól, vésztől óv a kegyelem.”

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk,
áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

Jézusom, eljöttem Hozzád, mert a Te jelenlétedre vágyódom.
Úgy szeretnélek szeretni Téged, ahogyan Te szeretsz engem.
Bár soha semmi ne választana el Tőled.

Jézusom, add, hogy életem minden napján tudatában legyek a Te jelenlétednek,
Hatalmadnak és szeretetednek.

Jézusom, eljöttem Hozzád, mert a Te jelenlétedre vágyódom.
Úgy szeretnélek szeretni Téged, ahogyan Te szeretsz engem.
Bár soha semmi ne választana el Tőled.

Jézusom, most visszagondolok a Te Getszemáne kertbeli szenvedésedre.
Hányszor válaszoltál az én kiáltásomra, mikor szenvedésemben Hozzád fordultam.
Add, hogy mindig segítsek, mikor kérnek.

Jézusom, Te mindig szeretettel voltál a gyermekekhez, mikor a földön közöttünk jártál.
Taníts meg Feléd erre a gyermeki bizalomra.
Hogy abban a tudatban éljek, hogy soha sem hagysz el engem.

Jó Uram, légy mindig mellettem.
Gyarapítsd szívemben a bizalmat.
Köszönöm, hogy szeretsz.

Nincsenek megjegyzések: