2009. december 14., hétfő

Mindennapi titkaidat ismertesd meg velem Uram. hogy békében és megelégedéssel élhessek csodálatos világodban! Ámen

„Mindennek meg van helye és az ideje,” ahogy ezt mondani szokás.
Uram, segíts, hogy mindig vágyódjam arra, hogy időt töltsek a Te jelenlétedben. Hogy halljam a hívásod.

Mindig jó barátokkal együtt lenni.
Mikor Veled vagyok együtt Uram, tudom, hogy a Teremtőm jelenlétében vagyok.
Szeretetből teremtettél engem.
Minden hajam szálát számon tartod.
A Te létezésed mindenek fölött áll.

Minél többször fordulunk az Úrhoz, annál gyakrabban érezzük az Ő jelenlétét.
Nap nap után, közelebb vonz minket szerető szívéhez.

"Ne vígy minket a kísértésbe!" Ámen

Néha egészen elárasztanak az evilági gondok.
Ilyenkor add meg, hogy tudatában legyek jelenléted békéjének, és határtalan szeretetednek.

Néha eltűnődöm, mit is mondanék Neked Uram, ha személyesen találkoznánk.
Talán így szólnék: „Köszönöm Uram,” hogy mindig mellettem voltál.
Biztosan tudom, hogy voltak idők, mikor a tenyereden hordoztál, Uram.
Mikor a Te erőd segítségével jutottam keresztül életem sötét szakaszán.

Nem mindig jönnek a szavak könnyen, Uram.
Nézz a szívembe Uram, béke utáni vágyódást látsz.
Vigyázz rám Uram.
Tudom, hogy mindig mellettem vagy.

„Nyugalom, és tudjátok, hogy Isten vagyok.”
Uram, a Te szavaid jelenléted higgadtságára és nagyszerűségére irányítanak.

Saját szavaiddal tanítottál meg engem, miképpen imádkozzam.
A szépséges „Mi Atyánk”-imádság mindent magába foglal, amit csak mondani szeretnék.

Segíts Uram, hogy mind inkább tudatában legyek a Te jelenlétednek.
Taníts engem, hogy másokban is felismerjem jelenlétedet.
Töltsd el az én szívemet hálával azokért a pillanatokért, amikor Szeretetedet mások gondoskodásán keresztül tapasztalhattam meg.

Sok országban, ebben a pillanatban is a háború kínjaitól szenvednek.
Meghajtom fejem köszönetképpen az én szabadságomért.
Imádkozom a rabokért és a foglyokért.

Nincsenek megjegyzések: