2023. október 1., vasárnap

A csendben,
a napsütésben,
ahogy
a völgyet nézem:
a fákat,
a kúszó felleget,
a lelkemmel
szinte látom,
ahogy áldón
a láthatáron
ott nyugszik
teremtő kezed.
Ámen


Hajdú Zoltán Levente


Bocsásd meg Uram,

hogy azt, ami

megkövesedett,

oly gyakran

tévesztjük össze

az örökkévalóval.

Meg se akarjuk

hallani

szavad, látni kezed,

ahogyan

rombol és épít

– minket,

és velünk másokat. ÁMEN


(Hajdú Zoltán Levente)


Mennyei Édes Atyám!

Áldalak Uram, köszönöm, hogy életem kezedben fogtad, és fogod mindörökké. Veled megyek, veled fekszem, veled kelek, és nem vagyok soha többé egyedül. Vezess utadon, tanácsolj engem, mert életem csak veled élet. Ámen
(S.A.)


Istenem! Kéréseinket hallgasd meg, hogy élhessünk Általad! Ámen


Mennyei Édes Atyám! Köszönöm, hogy Atyámnak szólíthatlak és gyermeked lehetek. Köszönöm, hogy Te a világmindenség Ura szóba állsz velem annak ellenére, hogy naponta bosszantalak engedetlenségemmel. Kérlek, Szentlelked által vezess úgy, hogy Neked tetsző életet tudjak élni. Krisztusért kérlek hallgass meg! Ámen

(M.Márta)


URam! Add, hogy a nekem rendelt időmet a Te tetszésedre, mások javára, s önmagam boldogulására tudjam felhasználni! Ámen



URam! Add, hogy nyilvánvalóvá váljék cselekedeteimben is, hogy Te az élet URa vagy, s ÚR az én életem felett is! Ámen


URam! Add nekem az Élet vizét, naponta, hogy ne szomjazzon a lelkem! Ámen


Uram Jézus! Olykor elragad az indulat. Nem, nem az, amelyik benned volt, hanem az a nagyon is emberi. Kérlek, formálj engem, hogy élethelyzeteimben téged képviselhesselek és ez még az indulataimon is jól látsszon. Ámen!


Uram! Könyörülj rajtam, hogy teljességgel élhessem életemet Tebenned! Ámen.


Uram! Mennyi mindent tovább adok, amit nem kellene, és mennyi mindent nem adok tovább, amit pedig tovább kellene! Kérlek, adj bölcsességet, hogy tudjak különbséget tenni a hasznos és a haszontalan között, az építő és a romboló üzenetek között. Nem szeretném elhallgatni Igéd engem megérintő drága üzenetét, ezért adj nekem olyan lelkületet, mely Téged soha nem szégyell, hanem képviselni igyekszik, bárhol, bármerre járok is. Ámen

Nincsenek megjegyzések: