2023. szeptember 17., vasárnap

Mennyei Atyám! Hálát adok neked megváltott életemért! A Krisztusban kínált bűnbocsánatért és örök életért! Azokért, akik még velem és mellettem lehetnek. Nyisd meg a szemem és a szívem arra, hogy láthassam: mindenért hálát kell adjak neked. Még a nehézségeimért is. A gondjaim is hálára sarkallhatnak, mert Hozzád kerülhetek közelebb általuk is. Taníts Uram a neked tetsző hálás életre! Ámen


Mennyei Atyám, köszönöm, hogy a Te képedre alkottál. Köszönöm, hogy ha meg akarom találni magamat, Benned kereshetem. Köszönöm, hogy egyedül a Te szavad, a Te véleményed számít. Uram, add, hogy a Te füleddel halljak. Segíts, hogy ne sértődjek, ne bántódjak meg könnyen. Segíts, hogy rakjak le most Eléd minden megbántottságot, ami felgyűlt bennem. Add, hogy a Te szereteted és megbocsátásod szabadságában éljek. Segíts, hogy ne a test szintjén éljek, hanem a Te Lelked tejességének, üdeségének magasságában. Jézus nevében. Ámen
Istenem! Jó lenne, ha több időm lenne, de tudom, hogy igazságos vagy, s az idő mindenki számára egyformán telik. URam, kérlek, tégy velem csodát, s add, hogy Veled együtt teljék az időm, s ne csak múljék! Tedd tartalmassá napjaimat, s szereteted fényével vidámíts meg a szürke hétköznapokban! Add, hogy megtaláljam életem ritmusát Tebenned, s munkámban érezhessem az alkotás örömét, s mindenért hálát adva kiteljesedve élhessem a napokat, melyeket nekem szántál! Ámen


Szívem telve van veled, drága Jézus, hű Megváltóm! Hálát érzek mindazért, mit értettem tettél. Hogy elhívtál, hogy befogadtál… Áldalak, magasztallak hálás szívvel! Ámen


URam! Add, hogy szavaim a Te szavad által erősödjenek! Ámen


Uram! Köszönöm a kegyelmet, melyet nekem is kínálsz. Hitben már elfogadtam, de tudom, hogy ez következményekkel jár életemben. Egyáltalán nem mindegy ugyanis, hogy sikerül-e úgy élnem, hogy az másokat is Hozzád közel vonzzon és Téged dicsőítsen vagy sem. Segíts engem egy Neked tetsző életfolytatásra! Ámen


Uram! Szavakat adtál nekünk, hogy segítségével megértessük magunkat másokkal, de sajnos még önmagunkat sem értjük... Kérünk Téged, add vissza szavaink igazi jelentéseit, hogy feltöltődjünk szereteted gazdagságával, s a töredékes szó ellenére is megérthessük egymást és Téged, s ezáltal eljuthassunk lelkünk békességére! Ámen.




Uram! Te megvizsgálod a szíveket, s tudod, hogy mi lakozik bennük... Azt is jól tudod, mi szunnyad az én szívem mélyén. Kérlek ezért, légy hozzám irgalmas, hogy mentő szeretetedre magam is csak szeretettel válaszoljak! Ámen


Uram! Tisztogasd szívemet, hogy helyesen dönthessek! Ámen

Nincsenek megjegyzések: