2023. szeptember 18., hétfő

Istenem! A Te szótáradból hiányzik az a szó, hogy lehetetlen, akkor vajon az enyémben miért is van még benne? Hiszen a lehetetlent nem ismerő, hatalmas Isten megváltott gyermeke vagyok. Add, hogy így gondolkodjam és éljek napról napra! Ámen


Jézusom! Te kimondhatatlan szenvedéseken mentél keresztül értem, helyettem, miattam. Taníts engem, hogy tudjak szenvedni, tűrni érted, a Te nevedért! Ámen


Mennyei Atyám, köszönöm, hogy gyengeségeim ellenére szeretsz engem. Szeretnék még jobban bízni Benned, és átadni neked félelmeimet, amik visszatartanak valamitől. Segíts, hogy mindig őszinte legyek Hozzád, és be tudjam fogadni megerősítésedet. Jézus nevében. Ámen.

Uram! A mindennapi imádság lehetőségét adtad nekem, s én alig élek vele. Tudom, hogy szavak nélkül is megértesz, de mégis jó nekem, ha kimondhatom előtted gondolataimat. Kérlek szólj hozzám ezután is életem minden dolgán keresztül, hogy Benned megtaláljam életem értelmét! Ámen.


URam! Add, hogy felszabadultan tudjak adni egy keveset abból, ami nem is az enyém, hiszen Tőled kaptam! Ámen


Uram! Adj nekem Uram mindig annyit az anyagvilágból, hogy hálával tudjalak dicsérni Téged, s ha szűkölködnöm kellene, kérlek ne kísérts engem erőmön felül! Ámen


Uram! Ahol látni akarsz, én ott akarok lenni. Akik közé küldesz, ott akarlak szolgálni. Ez jelenthet maradást, de indulást is. Te mutass utat, légy vezérem és adj engedelmes szívet, hogy elfogadjam velem kapcsolatos akaratodat mindig! Ámen


Uram! Kérlek gyógyítsd meg látásunkat, hogy felfedezzük Benne az élet csodáját! Ámen



Uram! Te látod életem terheit. Nem azt kérem, hogy vedd el őket, hiszen végtelen igazságod szerint Te tetted azokat vállamra, de kérlek, adj erőt azok elhordozására. Ámen.

Nincsenek megjegyzések: