2023. szeptember 20., szerda

Hálás vagyok Uram közelségedért. Köszönöm, hogy Krisztusban egészen közel jöttél hozzám is. Nincs olyan helyzete életemnek, mely Téged messze űzhet. Hálás vagyok azért, hogy Jézusban igent mondtál életemre. Ámen


Istenem! Adj nekem bölcsességet, hogy észrevegyem amikor lelkemet tölteni akarod, s add hogy legyen bennem mindig annyi tisztánlátás, hogy tudjam mire van valóban szükségem! Ámen


Istenem! Segíts életemet úgy élni, hogy abban megcsillanjon nekem kölcsönzött istenképűséged! Ámen.


Istenem! Tudom, hogy beteg vagyok, a bűn okozta és okozza betegségemet. Te azonban gyógyító szavaddal közelítesz hozzám, és ez oly igen jó nekem. Köszönöm, hogy naponta vehetem magamhoz a gyógyulásomat elősegítő adagot, melyre garancia Nálad van. Add ezt másoknak is! Ámen


Mindenható Istenünk!
Hit által keresünk Téged. Hogyan is imádkozhatnánk Hozzád, ha nem hinnénk létezésedben, hatalmasságodban, kegyelmedben, gondoskodásodban és szeretetedben? De mi tudjuk, hogy élsz és uralkodsz a hatalmas világmindenség fölött, sőt gondviselő kezedben tartod az egész világot, benne a mi egyszerű életünket is. Köszönjük, hogy arra bíztatsz bennünket, hogy járuljunk a kegyelem királyi trónusához, ahol irgalmat találhatunk. Nem kell sorban állni vagy sorszámot húzni, amikor Téged, a föld és az ég királyát keresünk. Személyválogatás nélkül fogadsz bennünket a nap bármely pillanatában. Nagy megtiszteltetés és öröm ez számunkra. Teljes bizalommal jövünk Hozzád Urunk! Úgy, mint akik tisztában vannak vele, hogy Te ismersz bennünket. Tudod, ha leülünk, vagy ha felállunk. Messziről is észreveszed szándékunkat. Még ajkunkon sincs a szó, Te már pontosan tudod, hogy mit akarunk mondani. Így áldd meg mai napunkat is! Jézusért. Ámen


Mindenható Uram! Tudom, hogy létezel, még ha sokan próbálják az ellenkezőjét állítani, akkor is. Léted nem függ attól, hogy hányan hiszik, vagy éppen tagadják. Azonban nagyon hálás vagyok azért, hogy személyesen ismerhetlek, és napi kapcsolatban lehetek veled. Add, hogy minél többen megtapasztalhassák ezt azok közül is, akik jelenleg még tagadják létezésedet! Ámen


Uram! Add, hogy tisztán érezzen a szívem, hogy amit mondok vagy teszek, az hiteles legyen! Ámen


URam! Elfordultunk Tőled, s meg is van az eredménye! Add, hogy visszataláljunk Hozzád, s újra felfedezzük, mi végre teremtettél minket! Ámen


Uram! Köszönöm, hogy megelégedett lehetek, hiszen Benned és általad élek s ez elég nekem. Ámen


Uram! Te látod álmaimat és vágyaimat, Te ismersz engem igazán. Add, hogy tudjam, hol a határ, s ne keveredjék bennem végzetesen a képzelet és a valóság. Adj nekem szerető szívet és józan értelmet, hogy békességem legyen önmagammal és világgal, s dicsérni tudjalak életem minden dolgában! Ámen


Uram! Vedd el tőlem mindazt, ami gátol abban, hogy megismerhesselek! Ámen.

Nincsenek megjegyzések: