2023. július 26., szerda

Édes Atyám! Magasztalunk Téged, azért aki vagy! Téged illet minden dicséret! Hálásak vagyunk, hogy nem mondtál le rólunk, és ma is hívogatsz még a Te országodba bennünket. Kérünk, segíts, hogy ne utasítsuk el a hívásodat különféle kifogásokkal, hanem azonnal tudjunk igent mondani rá. Áraszd ránk kegyelmed harmatát, hogy megtapasztalhassuk majd a menyegző örömét veled az örökkévalóságban. Ámen

/P.Á./



Hálával magasztallak Istenem kegyelmedért, szeretetedért, melyen semmi nem változtat, mely mindig az enyém. Köszönöm, hogy Benned élhetek és Rád nézve mindent úgy láthatok, mint ami a javamra van. Ámen



Oly sokszor következetlen vagyok, URam... s ha nem segítettél volna oly gyakran, bizony ma máshol tartana életem, mint ahol vagyok. Adj Uram nekem tiszta szívet, hogy Benned élhessek, s Te énbennem, hogy minden nap megtapasztalhassam kegyelmedet, s bizatató szeretetedet! Ámen.
Uram! Add, hogy meg tudjam tenni azt, amit szeretném, hogy velem tegyenek! Ámen


Uram! Egészséges, Benned bízó és embertársait is észrevevő, másokhoz lehajolni képes lelkületért könyörgök Hozzád! Ámen



Uram Jézus, töltsd be ígéretedet rajtam, és add, hogy bőségesen teremjek gyümölcsöt a Te dicsőségedre! Ámen


Uram! Köszönöm Neked az életemet, s mindazt a jót, amit mások életén keresztül ajándékozol nekem. Add, hogy ne perlekedjek Tőled rendelt sorsommal, hanem megtaláljam életemben azokat a gyöngyszemeket, melyeket számomra rejtettél el titokzatosan szép, s derűsen építő emberi találkozásokban! Ámen


URam! Légy velem, hogy hűségemet ne törje meg a világ számos kívánsága, s akaratom törékenysége! Ámen


Uram, Te engem is arra méltatsz, hogy küldötted legyek. Elküldesz, mint bárányt a farkasok közé, hogy Téged képviseljelek. Áldj meg engem ebben a nehéz, de szerinted való küldetésben. Ámen


Uram! Te látod életem nehézségeit, küszködésemet. Kérlek segíts meg engem erővel, adj nekem társakat gondjaim hordozásában, s engedd meg kegyelmesen, hogy életem hibáin okulva, derűsen tudjak a jövőbe tekinteni, s örömöt tudjak megosztani másokkal is! Ámen.


Uram! ! Tégy engem békességed követévé. Add, hogy igenem mindig igen legyen, s legyen erőm nemet mondani mindarra, ami elvonja figyelmemet Rólad! Adj nekem tiszta érzéseket a szívembe, hogy helyesen tudjak dönteni életem minden dolgában, s ne a veszekedés, hanem a békesség embere legyek! Ámen


URam! Tégy készségessé a jóra, s Lelked vezessen, hogy gyakorolhassam naponta a szeretet józanságát, a Te dicsőségedre, s mindannyiunk boldogulására! Ámen

Nincsenek megjegyzések: