2015. május 9., szombat

„Drága imádott Jézusom! Mindenek fölött szeretlek Téged! Köszönöm, hogy Te elõbb szerettél engem. Köszönöm, hogy meghaltál értem a keresztfán. Köszönöm, hogy feltámadtál a halálból, és velem vagy mindig. Köszönöm, hogy engem is fel fogsz támasztani. Köszönöm, hogy ez lesz égi születésnapom.
Köszönöm, hogy örök életet adtál nekem, és ezt már most itt a földön birtokolhatom. Köszönöm, hogy Benned boldog vagyok minden üldöztetés és nélkülözés ellenére is. Te betöltesz a lelkemben minden ûrt és vágyat. Köszönöm, hogy a Tiéd vagyok, és Te az enyém vagy most és mindörökké elválaszthatatlanul. Mindent köszönök Neked. Köszönöm a napot, a pillanatot, a módot, amelyet végtelen szeretetedbõl és örök bölcsességedbõl kijelöltél, amikor a lelkem kirepül ebbõl a porsátor testembõl, és egy örök ölelésben egybeforrok veled, Aki az én Üdvözítõm, Megváltóm, Krisztusom vagy. Már szinte haldoklom a vágytól, annyira vágyom Szent Színed látására. Jöjj el értem, ó imádott Királyom! Hozd el a percet, a pillanatot, amelyet mindennél jobban várok! Jöjj el értem, ó imádott édes Üdvözítõm! Vigyél Magaddal abba a dicsõséges hazába, amelyet öröktõl fogva nekem készítettél, és mindazoknak, akik szeretnek Téged! Dicsõség, hála, tisztelet és szeretet legyen Neked, az Atyának és a Szentléleknek most és mindörökké! Ámen.

Nincsenek megjegyzések: