2012. január 7., szombat

URam! Köszönöm életemet! Add, hogy hálás legyek érte! Ámen

URam! Köszönöm, hogy egészséget adtál, s bocsásd meg, ha nem vigyáztam rá eléggé. Gyógyíts meg Igéddel és a Szentségekkel, hogy Benned és Általad élve teljes életem lehessen, s hálával szolgálhassalak Téged és felebarátaimat! Ámen

URam! Köszönöm, hogy kezedben tartod parányi életemet; add hogy hálás tudjak ezért lenni minden nap! Ámen

Uram! Köszönöm hogy küldtél mellém segítőtársat, s megajándékoztad kapcsolatunkat. Uram, áraszd ki kegyelmedet mindazokra, akik keresik önmaguk hiányzó részét, hogy közös életükkel Téged szolgálhassanak! Ámen

URam! Köszönöm, hogy megbékéltettél a világgal, s mindenek előtt önmagammal! Add, hogy kegyelmed révén olyanná fejlődhessen életem, amilyennek azt Te is elrendelted, s hogy istenes álmaim találkozhassanak a Te akaratoddal! Ámen

URam! Köszönöm, hogy velem vagy életem minden napján! Ámen

URam! Köszönöm Neked az életet! Add, hogy méltósággal éljem a nekem szánt napokat, éveket! Ámen

URam! Köszönöm Neked létemet, add hogy hálával élhessek! Ámen

URam! Köszönöm Neked szeretteimet, életemet, s minden áldásodat, amivel elhalmazol nap, mint nap! Ámen

URam! Légy velem, erősíts meg Lelkeddel, hogy szeretetben tudjak élni! Ámen

Uram! Légy velem, hogy minden mást csak ráadásnak tekinthessek! Ámen

URam! Lelkeddel éltess, hogy élni tudjak másokért! Ámen

Nincsenek megjegyzések: