2024. január 24., szerda

Add Uram, hogy ma minden gondolatom, szavam és tettem a Te útmutatásodat kövesse. Testvért lássak mindenkiben, bármilyen nehéz is.

(Zs.G.)


Édes Istenem!
Köszönöm, hogy napra napot adsz, hogy minden nap új lehetőség, hogy hirdessem a Te jelenlétedet! Adj erőt, hitet, hogy minden cselekedetem Terád mutathasson... add, hogy szolgálhassalak... Könyörgök Uram, a betegek gyógyulásáért, az erőtlenek megerősítésért, a gyengék biztatásáért... Maradj velünk és kísérd lépteinket, add, hogy mindig Terád nézzünk és Benned bízzunk! Ámen

/Bné.H.E./


Hálás vagyok Istenem neked, mert ismersz, és mégis szeretsz, sőt használni akarsz. Tégy velem, ahogyan jónak látod! Ámen


Istenem! Adj nekem erőt, szeretetet, s józanságot, hogy elfogadjam feladataimat, s alázatosan élhessem napjaimat! Ámen


Istenem! Hány embernek próbálok megfelelni! Pedig semmi értelme ennek a törekvésemnek, hiszen nem embereknek, hanem Neked akarok kedvedben járni. Ez a kettő olykor egybe esik, de sokszor nincs köze egymáshoz, ilyenkor add, hogy egyedül Rád tekintsek! Ámen


Uram! Add, hogy örömmel teljenek napjaim, s boldogan tegyek bizonyságot szeretetedről! Ámen


URam! Add nekem szereteted szabadságát, hogy teljes életet élhessek, s hálaadással teljenek múlandó életem napjai! Ámen


URam! Ártó gondolataimat vedd el Tőlem, hogy ne okozzak fájdalmat másoknak, s önmagamnak! Ámen


Uram Jézus! Köszönöm, hogy én más befogadhattalak! Segíts el másokat is a beléd vetett boldog hit örömére! Ámen


URam! Köszönöm, hogy mindent a kezedből vehetek, s nem kell aggódnom a holnapom felől! Áldásod kísérjen ezután is és ne engedd, hogy a világ történései elbizonytalanítsanak abban a hitemben, hogy Veled és Általad az én életem legfontosabbja, hogy szeretetedet tükrözve magam is szeressek! Ámen


Uram, úgy szeretném, ha az otthonom, az emberek között való forgolódásom a te békességednek lenne tanúbizonyossága; ha a valóban egyedül fontos értékek fénye ragyogná be életemet. Taníts, Uram, e világban élni e világ lelke nélkül. Ámen.


Urunk! Szívünket fordítsd Feléd, hogy meglássuk utaidat! Ámen

Nincsenek megjegyzések: