2023. október 15., vasárnap

Add Urunk, hogy hálásan tudjunk gondolni a mai napra, amit megadtál nekünk és köszönjük,hogy szereteted mindig mindenhol velünk van. Hálaimánk szívünkből szálljon hozzád. Ámen


Csend van,
és belül is
vágyom a csendet.


Árnyak közt
lélekben
keresem a fényt.


Köszönöm,
Istenem,
azt, hogy Tebenned
nyugalmat találok,
békét,
és reményt.
Ámen


/Hajdú Zoltán Levente/


Istenem! Előtted nincsenek korlátok, határok. Sem szereteted, sem kegyelmed, sem hatalmad kapcsán nincsenek korlátok előtted. Meg amúgy sem. Ez nagy bizalmat ébreszt bennem és köszönöm Neked, hogy a Tied lehetek. Ámen


Istenem! Erősítsd lelkemet, hogy akaratod szerint, boldogan és hasznosan éljek! Ámen


Istenem! Sok minden bosszant ebben a világban, de legtöbbször mégis azért szomorodom el, mert szeretném ugyan jót megvalósítani életemben, de mégsem sikerül... Kihez fordulhatnék Uram,ha nem Tehozzád? Könyörülj rajtam, légy velem Ámen.


Istenem! Szeretnék mindent a hit szemével látni, ami velem és körülöttem történik. Sok mindent nem értek, de elég, ha tudom, hogy mindent a Te bölcs kezed igazgat, így azzal is tisztában vagyok, hogy minden nehézség, amiben részem van, javamra válik. Ámen


Nem keresem,

mert mindig látom,

ott látom

az egész világon,

az égen, a földön,

az apró bogáron,

a nyíló virágon

jelenlétedet.



Ahogy összerendezetten

működik minden csendben,

teremtő terved szerint.



És belesimulok

ebbe a rendbe,

én magam is

elcsendesedve,



hogy életem

imádság legyen,

édes, teremtő

Istenem!



ÁMEN


(Hajdú Zoltán Levente)


URam! Add, hogy kegyelmed révén mindig az életet szolgáljam, embertársaim javára, lelkem üdvösségére! Ámen


URam! Add, hogy legyen bűnlátásom, s add hogy élni tudjak a nekem rendelt kegyelmi időmmel! Ámen


URam! Add, hogy minél többen megismerjék, hogy Te az Élet URa vagy! Ámen


Uram! Add, hogy törvényed jóságát felfedezhessem, s azt életem mindennapjaiba kegyelmed csodája révén beleszőhessem! Ámen


Uram! Köszönöm kegyelmedet, melyet ugyan meg nem érdemlek, de Te mégis adod nekem ingyen, Krisztusért! Ámen

Nincsenek megjegyzések: