2015. május 31., vasárnap

„Szívem a Szívednek dalol. Lángra gyújtottad szívemet. Ó Jézusom, imádott Megváltóm! Szereteted irántunk felfoghatatlan. Mi csak a külső burkot látjuk. Azt, hogy feláldoztad Magadat értünk. Annyira szerettél, hogy az utolsó csepp Véredet is ki akartad ontani értünk. Mert drága Szent Véred a mi megváltásunk, örök életünk. De mekkora szeretet lángolt a Szívedben, amíg eddig eljutottál?! Ó Jézusom, csak egy kis sugárnyit kérek hatalmas tűzláng szeretetedből, hogy én is az életemet adjam oda Érted. Amióta elhívtál, csak Neked élek. Fontosabb vagy számomra, mint a levegő. Nélküled nem tudok, nem akarok élni. Harminc évvel ezelőtt, amikor meghívtál: „Áldozz meg! Térjél be közéjük!” És én a szívembe fogadhattalak. Azt kérem, hogy csak addig éljek, amíg Téged magamhoz vehetlek a Szentáldozásban. Imádott Uram! Te mondtad: „Közel az óra, amikor elvesznek Engem tőletek.” Kérlek, Jézusom, ha ez bekövetkezik, emelj Magadhoz engem, mert meghalok Nélküled ezen a kietlen, sivár földön. Nem tudok, és nem akarok Oltáriszentség nélkül élni. A Te drága Szent Tested és Véred az én erőm, oltalmam, békém és boldogságom. Minden örömöm Te vagy. Nélküled nem tudok, és nem akarok élni. Ha úgy akarod, szívesen odaadom az életemet Érted. Te vagy Mindenem, életem értelme és célja. Te vagy az én Napom, Aki beragyogod lelkemet, Te vagy az Erőm, Akivel együtt mindenre képes vagyok. Te vagy örök életem, békém és boldogságom. Jézusom, kérlek, emelj engem Magadhoz, hogy mindörökké dicsőítsem Nevedet, hozzám lehajló nagy irgalmadat és szeretetedet. Ámen.”

Nincsenek megjegyzések: