2015. március 6., péntek

“Hőn imádott egyetlen Istenem, Uram, Megváltóm, Mindenem! Hálát adok Neked, hogy megteremtettél, hogy megismertelek és megszerettelek. Hálát adok, hogy meghívtál a Katolikus Egyházba. Hálát adok minden Szentmiséért és Szentáldozásért. Amikor betérsz a lelkembe, lángra gyújtod szívemet. Lelkem csendjében Te szólsz hozzám. Árad Belőled a szeretet, és én kimondhatatlanul boldog vagyok, amiért leereszkedsz hozzám, méltatlan teremtményedhez. A legnagyobb boldogság számomra az, hogy a Te ostyád, a Te otthonod lehetek. Lelkem a Te palotád, és a Te fényed ragyog be engem. Téged sugározlak ki az emberek között. Olyan nagy öröm Veled egyesülni a Szentáldozásban, hogy ha Te nem tartanál életben, bele halnék a boldogságba. Jézusom, Uram, Istenem és Mindenem! Már csak egy nagy vágyam van. Az, hogy belehaljak ebbe a nagy boldogságba, és színről színre lássalak Téged. Kérlek, végy fel engem, méltatlant szentjeid sorába! Add, hogy lássam dicsőségedet, és egy egész örökkévalóságon át hálát adjak Neked! Szó nem képes kimondani, mennyire szeretlek. Elepedek Érted, szüntelen Rád gondolok, és Téged imádlak. Bármely pillanatban kész vagyok, és várom, hogy Magadhoz vegyél az örök hazába, a Te dicsőségedbe, a Te boldogságodba. Vágyva vágyom Hozzád! A lelkem már haldoklik ettől a nagy vágytól. Jöjj el Uram Jézus! Jöjj, a Te hitvesedhez! Jöjj mielőbb! Várlak, imádlak, elepedek Érted! Kérlek, jöjj! Ámen.”

Nincsenek megjegyzések: