2015. március 28., szombat

„Hőn imádott édes, drága, jó Jézusom! Téged elítélt Pilátus. „Jobb, ha egy ember hal meg a népért, mintsem az egész nép elvesszen.” Te vagy az Áldozat. A Te Véred és kereszthalálod váltott meg minket. Te vagy a mi édes reményünk, örök életünk. Drága Szent Testedet és Véredet adtad nekünk ezen az éjszakán, amely a Te utolsó vacsorád volt. Szent Tested és Véred a mi erősségünk, üdvösségünk, örök életünk. Védőpajzs a sátán támadásai ellen. Te vagy a mi fényünk, reményünk, örök boldogságunk. Jézusom, imádott Királyom! Kimondhatatlanul szeretlek! Követni akarlak Téged a keresztúton! Én is vinni akarom keresztemet, ahogy Te vitted! Ha összeroskadok is, mindig fel akarok állni! Ehhez kérem a Te kitartásodat és erődet. Köszönöm, hogy Te előbb szerettél engem. Elszerettél mindattól, ami kedves és vonzó volt nekem ezen a földön. Addig szerettél, amíg Rád találtam, és viszontszerettelek Téged, az egyedül élő Istent. Addig szerettél, amíg végre felfogtam, hogy Te vagy a teljesség, a tökéletes boldogság és szeretet, Aki nélkül nem lehet élni. Nélküled csak üres keresés és vergődés ez a földi lét. De Veled! Veled értelmet, célt nyer az életünk. Mert Te vagy az út, az igazság és az élet. Ezt mondtad: „Nálam nélkül semmit sem tehettek. Veletek vagyok minden nap a világ végezetéig.” Jézusom, imádott Királyom, örök boldogságom! Csak ezt kérem Tőled, Aki már mindent nekem adtál: mivel gyenge, semmi vagyok, vértezz fel engem a Te erőddel! Add nekem a Te hűségedet és engedelmességedet! Ne engedd, hogy megtorpanjak az úton! Vegyél ki minden félelmet a szívemből! Csak Téged, a Te vérző drága Szent Testedet lássam magam előtt mindig a keresztfán, hogy mennyire szerettél engem! Mennyit szenvedtél értem. Belőled merítsek erőt! Megvessek minden szenvedést, és csak a végcélt lássam: azt, hogy színről színre megláthatlak Téged, hogy nekem is ezt mondod majd: jöjjetek Atyám áldottai! Helyet készítettem nektek kínszenvedésem és kereszthalálom által. Jöjjetek, vegyétek birtokba a mennyországot, amelyet Atyám öröktől fogva nektek teremtett! Ne érdekeljen semmi és senki ezen a földön, ami eltérítene a céltól, az örök üdvösségtől! Mindig visszhangozzanak a fülembe drága szent szavaid: „Atyám, azt akarom, hogy akiket Nekem adtál, ott legyenek, ahol Én, és lássák dicsőségemet!” Ó Jézusom, kérlek, adj minden ember szívébe égig érő vágyat saját Magad, és a mennyország iránt! Valamennyien ki tudjuk mondani Szent Pállal együtt: „Érted minden megvetettem, sőt szemétnek tekintettem.” Jézusom, kérlek, töltsd be szívünket Önmagaddal, drága szent kegyelmeddel, hogy csak egyedül Veled legyünk boldogok. A mi eledelünk is az legyen, ami a Tied: teljesítsük a Mennyei Atya akaratát! Ezt add meg nekünk Jézusom, és akkor a világ mennyországgá változik, mert az Isten országa köztünk van, ha szeretjük egymást. Ezt add meg nekünk Jézusunk, és áldj meg minket megerősítő áldásoddal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Nincsenek megjegyzések: