2013. február 19., kedd

Hívjatok, amikor látni fogjátok azt ami abban a vázban lesz, ami egykor Egyházam volt a Földön,

Szeretett Követőim, ti már ismertek Engem. Amit ti most látni fogtok, abban a vázban, ami egykor Egyházam volt a Földön, émelyítő lesz számotokra. Sírni és sírni fogtok addig, amíg már semmit sem fogtok érezni. És amikor hívni fogtok Engem, és ezt mondjátok:
„Jézus ments meg Engem a Sátán hazugságaitól, hogy fel tudjam ismerni Maradék Egyházad Igazságát”, akkor meg foglak nyugtatni benneteket ezzel: a Szentlélekkel foglak eltölteni benneteket. A szomorúság könnyeivel foglak eltölteni benneteket, és aztán ezeket a könnyeket az Én Erőmmel fogom felcserélni. Aztán már nem kell többé aggódnotok, mert Én átveszem (az aggódásaitokat) és vezetni foglak benneteket utatok minden lépésénél.

Nincsenek megjegyzések: