2011. május 22., vasárnap

Istenünk benned minden életre kel, beleértve minket is. Kérünk, segíts, hogy kellőképpen odafigyeljünk jelenlétedre, és hogy veled járhassunk reménykedve, hitben, a te akaratodat keresve. Ámen.


Istenünk, nyisd meg szívünket, hogy a változások és lehetőségek között észrevegyük jelenlétedet. Ámen.


Istenünk, segíts igédet tanulmányozni, életünkben alkalmazni és megosztani örömét másokkal. Ámen.


Istenünk, segíts magunkba szívni a nehéz időszakok táplálékát is, hogy tovább növekedhessünk benned. Ámen.


Istenünk, taníts minket a teremtett világ jó sáfárainak lenni. Ámen.


Jó Atyám! Mindenkinek vannak terhei, de ezek is a javunkra szolgálnak. Bocsásd meg, ha nagyon elfoglalnak a saját gondjaim, pedig hamarabb elfelejteném ezeket, ha másokén próbálnék segíteni! Ehhez kérek Tőled erőt! Jézusért! Ámen


Jó Istenem, olyan jól esik, hogy úgy beszélsz velünk, mint szerető szülő a gyermekével. Előtted a veréb is fontos, mert pontos szerepe van a nagy egységben, melyben mindent számon tartasz. Jó tudni, hogy ebben nekem is megvan a helyem. Hogy nem véletlenül ténfergek a földön, hanem egyenesen nekem készített feladat áll előttem, és te számon tartod még az egészségemet is aszerint, hogy mennyire felel meg elvégzendő feladatomnak. Téged kérlek, vezess rá arra a sajátos, nekem rendelt feladatra, hogy verébnyi értékű életem valódi értéket nyerjen. Akarok munkatársad lenni. Ha nem jól végzem, te irányíts, míg megtalálom a helyes módszert. Csak ne maradjak ki számon tartott gyermekeid közül. Ámen /V.L./


Jöjj el, Uram Jézus! Földi életünk ezernyi nyomorúságában, saját bűneink terhét hordozva, mások bűneinek átkát szenvedve, az emberi bölcsesség naponta megújuló csődjét tapasztalva, embervilágunk zavaros iránytalanságát figyelve ez marad egyetlen reménységünk. Köszönjük, hogy minden nap velünk vagy. Köszönjük, hogy igédben minden nap irányítást, bátorítást adsz. És köszönjük nagy ígéretedet, hogy idejében eljössz, és meg fogod valósítani minden ígéretedet. Kérünk, ne várj soká. Jöjj, és hozd el országod diadalát. Készítsd fel népedet, benne engem és enyéimet, méltó fogadásodra. Addig pedig adj kitartást, erőt, hitet és bizalmat, maradjon velünk, mindnyájunkkal, áldott kegyelmed. Ámen. /V.L./


Kegyelemből, hit által
Noha nem voltam sztár, csak egy átlag,
Tagadni-vagy titkolnivalóm nincs.
A jó lelkiismeret drága kincs.
Bár érdemem semmi, de semmi nincs!
Mégis azt várom,hogy indulást ints,
És ha lehullt rólam a porbilincs,
Halhatatlanul ott vagyok NÁLAD.


Kegyelmes Istenem, ítélő bírám! Én bevallom, hogy bűnös vagyok, mégis milyen sokszor ítélkezem mások felett. Őszintén ítélkezem. Nagyon felháborít, nem az, amivel csak magának okoz kárt valaki, de a kíméletlen kizsákmányolás, a mások bőrén kívánó meggazdagodás, a belegázolás a mások becsületébe, és ehhez hasonló bűnök nagyon kiborítanak. Kell az az alázat, hogy én is bűnös vagyok, hogy lecsillapodjam. Hogy ne dobáljak követ akkor is, mikor nincs igazam. Hogy tudjam, én se vagyok illetékes az ítélkezésre. De ha felettem ítélkeznek illetéktelenek, kérlek, engem is védj meg. Úgy is, hogy közben figyelmeztetsz: többé ne vétkezzem. Ámen. /V.L./


Kegyelmes Istenem, nem tudtam, hogy a te kegyelmed volt az, mikor reménytelen nyomorúságomban váratlanul, talán kéretlenül, magam sem értettem hogyan, megtelt a lelkem örömmel, erővel, reménnyel, s végül megoldódtak kérdéseim, megszűnt nyomorúságom, szép lett az életem. Tudom, kegyelmed ennél is több. Megbocsátod bűneimet és bizonyossá teszel az örökélet felől. De ezt már kérnem kell. És ez kell ahhoz, hogy valóban szép legyen az életem. Add meg nekem, Uram, teljes kegyelmedet, és úgy vezess, hogy ne véletlenül vegyem észre, hanem előre kérjem és várjam kegyelmed ajándékait. Ámen. /V.L./


Mennyei Atyám! Családomban jelenleg még sokan nem ismernek Téged, még nem a Bárány seregében élnek. Imádkozom értük: add, hogy közel kerüljenek Hozzád, és kérlek, segíts engem a hűséges bizonyságtételre! Ámen

Nincsenek megjegyzések: