2010. december 31., péntek

URam! Add, hogy törvényeid szerint játszhassam az Élet nagy játékát, s küzdelmeim közepette segítőtársakra is találhassak! Ámen


URam! Csodáiddal ölelj át naponta, hogy ne szűnjek meg szeretetedről tanúskodni! Add nekem a felismerés soha nem szűnő örömét, hogy szolgálni tudjam felebarátaimat! Ámen


Uram, Jézus! Köszönöm, hogy nem véletlenül vagyok ebben a világban! Add, hogy ne vádaskodjak ott, ahol tőlem vársz el cselekvő magatartást! Ámen


Uram Jézus! Téged akarlak imádni nemcsak születésed emléknapján, hanem életem minden idejében! Köszönöm, hogy értem születtél! Engem és mindent embert üdvözíteni akarsz – ha elfogadjuk a Benned kínált isteni kegyelmet. Én örömmel elfogadom! Áldott légy érte! Ámen


URam! Kegyelmeddel körbeveszel, s naponta bőséggel tapasztalom szeretetedet! Add, hogy én is szeretni tudjak! Ámen


URam! Köszönöm, hogy szeretsz! Add, hogy szeretetedet továbbadhassam! Ámen


URam! Köszönöm, hogy találkozásokat készítesz el számomra, melyekből épülhetek. Add, hogy mindig felismerjem, amikor jeleiden keresztül közeledsz felém! Ámen


URam! Néha elfáradok, Te jól tudod ezt. Kérlek újítsd meg erőmet, hogy Veled együtt elérjem a célt! Ámen


URam! Néha nagyon fáradt vagyok... Te tudod, hogy többnyire nem testi, hanem lelki terhek veszik el erőmet. Kérlek, adj nekem Rád figyelő derűs szívet, hogy munkámat örömmel végezzem, s tudjam abbahagyni akkor, amikor ünnepeidben közösségbe hivogatsz! Ámen


Uram! Sok baj között, erőm volt és örömöm, szárnyaddal takarva védtél! Hála legyen neked mindenért, ami velem történt ez esztendőben! Köszönöm számtalan áldásodat, de a próbákat, a nehézségeket is, melyeken keresztül formáltál, alakítottál! Egy kérésem van csupán: a következő évben is jöjj velem és légy vezérem! Ámen


URam! Szakadék felé rohanunk, s úgy néz ki, senk nem hallja meg figyelmezetető szavad! Istenem, könyörülj rajtunk, mert ha magunkra hagysz minket, akkor bizonnyal elpusztulunk istentelenségünkben! Ámen


URam! Tégy békességed eszközévé, de teremts először lelkemben békét! Ámen


URam! Titkaidat ismertesd meg velem, hogy szeretni tudjak! Ámen


Uram! Tudom, hogy Téged szolgállak, amikor mások felé vagyok szolgálatkész. Te példát adtál nekem a hitből fakadó életre és a másokért való létre, add, hogy merjem feláldozni önmagam a szolgálat oltárán! Ámen


URunk! Óvj meg minket attól, hogy az anyagvilágba vessük bizalmunkat, s kérünk, kegyelmesen add meg mindazt, ami szolgáló életünk fenntartásához szükséges! Ámen

Nincsenek megjegyzések: