2009. december 14., hétfő

Uram! Tudom, hogy ott vagy mindenben, mégsem tudlak megfogni, s mégsem láthatlak. Add nekem, hogy lélekben megtapasztalhassalak nap mint nap, s boldogan élhessek a tetszésedre is! Ámen

Uram! Türelmetlen vagyok, de az én perceim végesek, s minél inkább öregszem, annál inkább látom, s tapasztalom ezt az igazságot. Kérlek taníts azért türelemre, hogy hűséges maradjak, s ne váljak szereteted hitszegőjévé! Ámen

Uram, úgy alkottál meg, hogy szabadságban éljek,
Add, hogy a Te Szentlelked irányításával szabadon kövesselek.
Oltsd a vágyat a szívembe, hogy minden nap jobban és jobban megismerjelek és szeresselek.

Uram! Újíts meg Lelkeddel, hogy éljek! Ámen

Uram! Utaidat ismertesd meg velem, hogy boldogan élhessem napjaimat! Ámen

Uram! Válj mindinkább valósággá életemben, hogy valóban élhessek! Ámen

Uram! Vedd el a lelkemet terhelő gondolatokat, s engedd éreznem, hogy a tenyereden hordozol, s gondot viselsz rólam, s szeretteimről! Ámen

Uram! Vedd el békétlenségemet, s add szívembe szereteted nyugalmát! Ámen.

Uram! Vedd el bénító gondolataimat, hogy szabad legyek, s tudjak szárnyalva szeretni, ahogyan Te is elvárod tőlem! Ámen

Uram! Vedd el tőlem, ami gátol engem, hogy közelebb kerüljek Hozzád! Szabadíts ki önigazságaim nyomasztó ketrec-világából! Ámen

Uram! Vedd el tőlem az önsajnálat, s a bosszankodás keserűségét! Segíts meg engem Istenem, hogy megnyugodjon lelkem Tebenned, s olyanná válhassak, amilyennek megálmodtál engem! Ámen

Uram! Vedd el tőlem mindazt, ami gátol abban, hogy megismerhesselek! Ámen.

Nincsenek megjegyzések: