2009. december 14., hétfő

Hogyan érintett meg Isten Igéje? Hidegen hagyott?
Megvigasztalt, vagy valami új elhatározásra indí­tott?
Elképzelem, hogy Jézus mellettem áll vagy ül,
Felé fordulok és megosztom Vele érzéseimet.

Hűséged kössön Hozzád, Uram! Ámen

Isten előtt nem ismeretlen a szabadságvágyam.
Sőt, a Lélek lehel életet legmeghittebb kívánságomba is,
gyengéden noszogat minden felé, ami jó.
Kérem a kegyelmet, hogy betöltsön a Lélek.

Isten kegyelméből szabad életre születtem.
Szabadnak, hogy örüljek az általa nekem teremtett örömöknek.
Jó Uram, engedd, hogy a Te akaratod szerint éljek, a Te szereteted teljes biztonságában.

Isten mindegyikünkhöz másként szól. Fontos, hogy odafigyeljek,
hogy meghalljam, mit mond nekem. Elolvasom a szöveget néhányszor, és hallgatom, hogy mire akarja felhíni a figyelmem.

Isten segítségét kérem,
hogy elszabaduljak elfoglaltságaimtól,
hogy megnyí­ljak Előtte erre az imaidőre,
hogy eljuthassak a szeretetre, és még jobban szolgálhassam.

Isten szerető jelenlétében visszapillantok az elmúlt napra.
A jelen pillanattal kezdem és haladok visszafelé percről percre.
Összegyűjtök minden jót, és fényt, hálás szívvel.
Megállok a homályos dolgok mellett és figyelem, mit akarnak mondani.
Gyógyulást, bátorságot kérek, vagy bocsánatot.

Isten velem van, sőt,
Isten bennem van, Ő éltet.
Elidőzöm egy ideig Isten éltető jelenlétében.
Átérzem testemben, lelkemben, szívemben és egész életemben.

Istenem! Add, hogy ne csak nézzem ezt a világot tétlenül, de lelki szememmel meglássam benne azokat a pillanatokat, amikor munkatársul akarsz elhívni engemet is. Adj nekem egyre több készséget a jóra, hogy harmóniába kerülhessek teremtettségbeli rendeddel, s boldogan élhessek Általad másokért! Ámen

Istenem! Adj erőt, kitartást és bölcsességet, hogy egymást tanítva magunk is tanulhassunk! Ámen

Istenem! Alig tudok valamit felfogni teremtett világodból, s ez gyakran nyomaszt engem, s bizonyára embertársaimat is... Adj azért nekem bölcs szívet, hogy csak olyan kérdéseken törhessem fejem, melyekre válaszok is vannak Tenálad, s a megválaszolatlanok elhordázásához pedig adj nekem pont annyi erőt, hogy elhordozhassam azok terhét! Ámen

Istenem! Angyalaiddal vigyázz reánk, s óvj meg minket minden gonosztól, hogy békességgel teljesíthessük akaratodat, s boldogan szolgáljunk egymásnak teremtett világodban! Ámen

Nincsenek megjegyzések: