2009. december 14., hétfő

Uram! Add nekem szereteted fényét, hogy világíthassak másoknak és magamnak is! Ámen

Uram! Adj nekem tiszta látást, hogy el ne tévedjek a világ csábító útvesztői között. Légy velem minden napon, hogy el ne feledjem igazságodat, s aszerint is éljek! Ámen

Uram! Adj nekem tiszta szívet, hogy megláthassam mindennapok rohanásában, hogy hol kell irgalmasan cselekednem! Ámen

Uram! Adj nekem Tőled való célokat, hogy el ne tévedjek az úton! Ámen

Uram! Adj nekem Uram mindig annyit az anyagvilágból, hogy hálával tudjalak dicsérni Téged, s ha szűkölködnöm kellene, kérlek ne kísérts engem erőmön felül! Ámen

Uram! Adj nekünk Benned való reménységet, jókedvet és erőt az elvégzendő munkához! Ámen

Uram! Adj nekünk érző szívet, hogy gondoskodhassunk akaratod szerint önmagunkról, s másokról! Ámen

Uram! Adj nekünk készséget meghallani Igédet, hogy aszerint élhessünk, s Belédvetett reménységgel megcselekedjük akaratodat életünk minden napját! Ámen

Uram! Adj nekünk látást, s Tőled való akaratot életünk istenes megéléséhez. Ámen

Uram! Akaratodat értesd meg velem,
hogy kegyelmedből élve
szerethessek! Ámen

Uram! Alakítsd, szépítsd életemet, hogy növekedhessek szeretetben és alázatban. Ámen.

Uram! Áld meg jelenemet, hogy a holnapom ne fájjon a tegnapom miatt! Ámen

Nincsenek megjegyzések: