2009. december 14., hétfő

„Jöjjetek hozzám mind akik elfáradtatok, én békét adok nektek.”
Itt vagyok Uram.
Azért jöttem, hogy Veled legyek.
Gyógyító hatalmadra vágyom.

Kereszthaláloddal megszabadítottál.
Boldogan és szabadon élhetek, a haláltól való félelem nélkül.
Megbocsátásod határok nélküli.



Magam elé idézem, ahogy itt ülök,
hogy Isten szeretettel szemlél és megtart a létben.
Megpihenek néhány percig ennél a gondolatnál.

Megköszönöm Istennek ezeket a perceket, amiket egyedül tölthettem Vele
és azokat a kegyelmeket, amiket ima közben kaptam.

Megköszönöm Istennek, hogy eltölthettem néhány percet egészen egyedül csak Vele.
Hálát adok minden sugallatért, amely esetleg a szöveg olvasása közben kaptam.
Dicsőség az Atyának a Fiúnak és a Szentléleknek. Amen.

Megváltó Urunk! Add nekünk az egység lelkét, hogy mentő akaratodat felismerve épüljünk szeretetedben, s egymásért áldozatkészen tudjunk élni! Ámen.

Mikor arcomon a nap melegét érzem, tudatában vagyok, hogy a világunkban jelen vagy.

Mikor visszatérek mindennapi munkámhoz,
Emlékeztess Uram, hogy mindig mellettem vagy.
Sohasem szűkölködöm.

Milyen csodálatos, hogy képesek vagyunk a Te jelenlétedbe belépni.
Akármi legyen is az idő.
Bármelyik országban járjak is éppen.
Csak a nevedet kell a számon kiejtenem.

Mindenható Isten! Gyengédséged csodájával ejts minket ámulatba ma is, hogy készek legyünk akaratodat megcselekedni! Ámen.

Mindenható Isten! Segíts, hogy megértsem szavaidat, s add hogy engedelmeskedjem is igédnek! Ámen

Mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma... s ne vígy minket a kísértésbe! Ámen

Nincsenek megjegyzések: