2009. december 14., hétfő

A beszéd óriási ajándék.
Bárcsak kedvesen élnék vele.
Bárcsak vigyáznék, hogy ne ejtsek ki durva és sebző szavakat, és hogy ne haragból szóljak.

Add meg nekem, hogy a Szentlélek irányítson a másokkal való ügyeimben.
Add meg nekem, hogy a beszéd ajándékát szeretettel használjam.

Add Uram, hogy tudatában legyek, hogy miket kaptam Tőled és hálás legyek értük.
Add, hogy áldásaidat mindig megosszam másokkal.

Áldásodat szórd reánk Istenünk ezen a mai napon is, hogy készek legyünk örömmel utaidon járni! Ámen

Állíts meg Uram, hogy szerethesselek Téged, s embertársaimat! Ámen

„Az ajtódnál állok és kopogtatok,” mondja az Úr.
Milyen csodálatos kitüntetés, hogy a Mindenek Ura arra vágyódik, hogy hozzám jöjjön.
Örömmel fogadom Őt.

Az Írás istene a Szentírás szavain keresztül jön el hozzánk.
A Szentlélek világítsa meg elmémet és szívemet, hogy válaszoljak az evangélium tanítására.
Hogy úgy szeressem a szomszédomat, mint saját magamat..
Hogy figyeljek minden testvéremre Krisztusban.

Békességed eszközévé tégy engem, Uram! Ámen

Bölcs szívet adj nekem Uram! Ámen

Dicsőség az Atyának, a Fiúnak és a Szentlélek Istennek,
amint kezdetben, most és mindörökkön örökké.

Drága Uram, segíts, hogy minden nap egyre inkább a Te jelenlétedet keressem.
Töltsön el az irántad való szeretet.

Édes Jézusom, ma különös módon szeretnélek megkeresni.
Gyakran csak szívességeket kérek, mikor eljövök Hozzád.
Ma nem kérek, csak Eléd helyezem magam.
Engedd, hogy a szívem felelni tudjon a szeretetedre.

Nincsenek megjegyzések: