2009. december 14., hétfő

Éjjel-nappal, bármikor felkereshetjük Jézust.
Ő mindig készen áll és figyel a hívásunkra.
Micsoda nagyszerű áldás, hogy sem telefon, sem e-mail nem szükséges, mindössze csak egy suttogás.

Életem adója vagy Uram... Add, hogy létem ajándék lehessen környezetemnek! Ámen

Elolvasom Isten Igéjét, lassan, néhányszor,
és hallgatom, Isten mit mond nekem.

Emlékezetembe idézem, hogy Isten jelenlétében időzöm.
Elképzelem, hogy Jézus mellettem áll vagy ül,
és elmondom, amin gondolkodom, ami a szívem nyomja,
beszélgetek Vele, mint barátok egymással.

Emlékeztetem magamat, hogy a Te jelenlétedben vagyok, oh Uram.
Menedéket keresek a Te szerető szívedben.
Mikor gyönge vagyok, Erősségem vagy.
Mikor szomorú vagyok, Vigasztalóm vagy.

Én Jézusom, egészen megnyithatom előtted a szívem.
Bármit elmondhatok Neked, ami bánt engem.
Tudom, hogy minden gondom érdekel.
Taníts meg Uram azzal a tudattal élnem, hogy Te aki ma törődsz velem,
Törődni fogsz velem holnap is és életem minden napján.

Én Uram, ahogyan most előtted megállok, töltsd el szívemet és egész lényemet
Feléd való vágyakozással.

Édes Uram, segíts, hogy megnyíljak Feléd egészen, ahogy most félreteszem evilági gondjaimat.
Tölts el engem a Te békéddel, szereteteddel.


„Hagyjatok csak egészen egyedül,
E cellában hol fény sose derül,
Majd soha senki engem nem szólít,
S ez arany csend bizton megszabadít.„

(A Dachaui koncentrációs tábor rabjának a verse, ford. Bodó Mária)


Hála Uram jóságodért, hála Neked, amiért kegyelmedet naponként megújítod rajtam, pedig inkább büntetésedet érdemelném... Ámen

Hála Uram jóságodért, hála Neked, amiért nem hagysz magamra akkor sem, amikor én hátat fordítok Neked, s nemet mondok a hívásodra... Ámen

Hogy érzem ma magam?
Hol vagyok imámban Istennel? Mások mellett?
Van valami, amiért hálás vagyok? Akkor megköszönöm.
Bánt valami? Akkor bocsánatot kérek.

Nincsenek megjegyzések: