2009. augusztus 18., kedd

14. (HH333)

Este, ha a nap sugára letűnik, úgy érezem, mintha intne hő imára, dicsőitni Istenem!

Aki a napot vezérli, az vezérel engem is, hűn, amiként azt intézi, elfogad Ő engem is.

Ó, Te mindeneknél hivebb! Nézz reám, im itt vagyok, egykor elmúlnak előtted a nap és a csillagok.

Hisz Atyám lettél Te nekem, én meg a fiad vagyok, mert Jézus az én testvérem, aki értem fáradott.

Érzem szent szeled fúvását ma is az én lelkemen, hallgatod a sóhajtását a szivemnek szüntelen.

Bár e napot sem éltem le, mint szerettem voln’ neked sok minden van tetteimben, ami nem tetszik Neked

Ó Atyám, bocsásd meg bűnöm, kérlek szivem megtörött. Kérni Tőled meg nem szűnöm jó tettekhez az erőt.

Úgy szeretnék mindenekben eljárni kedved szerint, ah de sokszor azt cselekszem, amit megbánok megint

Egyszer érzem, hogy a szivem olyan hideg mint a jég, máskor meg a törekvésem s buzgóságom nem elég,

Amerre csak széjjelnézek, látok sok fogyatkozást, ilyenkor a mennyre nézek: Ó Uram, vigy innen át!

Nincsenek megjegyzések: