2009. augusztus 18., kedd

10. (HH184)

Uram, milyen sok még bennem a gyarlóság, a hiány!

Pedig mindennap törekszem, hogy szent legyek igazán.

Ó csak megállhatnék már egyszer szilárdan, Lennék állhatatos s buzgó az imában!

Mikor leszek hitben férfi és vitéz? Mikor győzhetem le lelkem ellenét?

Ha egy ellent visszavertem, a helyébe másik jött,

mintha lelkem élte ellen szövetkeztek volna ők.

Sietnek nyilukat csak oda találni, ahol gyenge vagyok még ellenük állani,

Alig gondoltam, hogy egytől ment legyek, már meg a másiktól kaptam új sebet!

A világba csak nem megyek, nyugalmat az úgysem ad,

Mégegyszer az Úrhoz megyek, megalázva magamat.

Érzek én még bennem fel a mennybe vágyat, megkeresni hitben mennyei Atyámat,

Elmegyek Hozzá s megnyitom az ajkam, elmondom neki: Ó, könyörülj rajtam!

Egyetlen egy kivánságom, hogy tied legyek, Atyám.

Nincsen senkim e világon, akiben megbizhatnám.

De mihez is fognék még saját erőmmel? Benned bizom teljes lélekkel és szivvel!

Add, Megváltóm, bőven a hit erejét, hogy legyőzhessem lelkem minden ellenét!

Nincsenek megjegyzések: