2010. április 5., hétfő

Uram, már nem egyedül állok előtted. A közös úton már férjemmel együtt haladunk. Világítsd, erősítsd meg őt, hogy céljait, feladatait a te elképzelésed szerint keresse és oldja meg. Adj neki erőt a problémák helyes megoldásához, tetteihez pedig kellő határozottságot. És ha nem talál időt arra, hogy néha csendben magába vonuljon, kérlek, fogadd el helyette az én imámat. Áldd meg minden munkáját, és szerelmünket! Ámen. (Feleségek imája)


Uram! Megnyitom szívemet előtted, mert szeretném, ha megtalálnád helyed abban. Nem is akárhol, a trónon. Te vagy szívem és életem királya, Ura! Ma is veled szeretnék találkozni a legjobban, minden egyéb csak ráadás lehet számomra! Ámen


"Uram ne engedd,hogy haszontalan életet éljek!"
(John Wesley)


Uram! Ne engedd, hogy saját akaratom legyen, se azt ne engedd, hogy igazi boldogságomat csak egy kicsit is valami külsőtől való függésben lássam, de engedd meg kérlek, hogy bennem minden összhangban legyen a Te akaratoddal. (Martyn Henrik)


Uram, olyan hangos a világ.
Ki-ki csak hajtogatja, védi
a maga igazát.
Bántva, sebezve,
mégis távlattalanul.
De a Te szavad, Uram
gyógyító szó.
Uram, olyan csendes a világ.
Némán fordul el az ember
embertársától,
üres lélekkel,
visszhangtalanul.
De a Te csended, Uram,
távlatot nyitó.
Kérlek, mert fáj ez a zaj
és fáj ez a némaság,
amiben élek,
ölelj át Önmagaddal,
csendes szavaddal.
Hangod és csended, Uram,
életre nyugtató.
Ámen!
/Hajdú Zoltán Levente/


URam! Olyan jó, hogy Te a látszólag kis dolgoknak is az Istene vagy. A beszédünket szeretném a kezedbe tenni. Hogy az a száj, amivel dicsőítünk Téged, ne szóljon ostobán. Kérlek, bocsáss meg nekünk, amikor meggondolatlan a beszédünk. Köszönöm, hogy szeretsz minket, és ezért figyelmeztetsz erre is! Áldalak ezért! Ámen
(Rodák Kinga)


Uram! Segíts abban, hogy megválogassam a szavaimat! Mindig, mindenkivel szemben. Téged szeretnélek dicsőíteni akkor is, ha embertársaimmal beszélgetek. Nagy feladat ez, nekem egyedül nem fog menni, de jöjj, és nyújtsd segítő jobbodat felém! Ámen


Uram, taníts minket úgy élni, amint az kedves Te előtted. Taníts örülni Te benned, mindenért hálát adni Te neked, szüntelen imádkozni Te hozzád, és add, hogy meglássuk, hogy mindez a mi javunkra szolgál. Ámen


Uram, te azt mondtad tanítványaidnak: Ti vagytok a világ világossága. A fény világít, szórja sugarát és elűzi a sötétséget. Engedd, Uram, hogy én is fénysugár lehessek! Hadd vigyem az öröm fényét az emberek közé, hiszen én is a te kegyelmed fényességében élek! Hadd legyek akaratod szerint a világosság gyermeke! Világítson az én életem is, hogy a téged kereső, utánad vágyó lelkek általam hozzád találjanak!


Uram! Te megadod a jelet és a lehetőséget embernek, nemzetnek, hogy keresztjét miként teheti könnyűvé. Add, hogy ezt mindig felismerjük és méltóak lehessünk Fiadra, Jézusra. Ámen
(Peternics Mihály)


Uram, Te szeretsz engem a szenvedésben is! Uram, hiszek irántam való jóságodban és szeretetedben. Biztosan tudom, hogy Te gondoskodsz rólam. Sok kegyetlenség van a világban. De a világ minden természetes összefüggésével együtt egy magasabb hatalomnak van alávetve. Hiszem, hogy Te vagy a világ Ura és Teremtője. Hiszem, hogy minden a Te kezedben van, minden ember, én is. Te Atyánk vagy, és szeretsz mindannyiunkat. Köszönöm, hogy Te vagy az állandó változásban az élet nyugvópontja, amelyhez tarthatom magam. Köszönöm, hogy szilárd életem van Benned, és így a jövőm nincs a véletlenre bízva. Add, hogy erre mindig gondoljak, különösen a nehéz és váratlan helyzetekben! Maradj mindig velem, hogy magamat a Te szeretetedben és biztonságodban tudjam!


"Uram, tégy engem a te békéd eszközévé,
Ahol gyulölet lakik, oda szeretet vigyek;
Ahol sértés, oda megbocsátást,
Ahol széthúzás, oda egyetértést.
Ahol tévedés, oda igazságot;
Ahol, kétely, oda hitet;
Ahol kétségbeesés, oda reményt;
Ahol szomorúság, oda örömet.
Uram, add
Hogy inkább én igyekezzek vigasztalni,
Mint hogy vigaszt várjak.
Inkább én törekedjek másokat megérteni,
Mint hogy megértést óhajtsak.
Inkább szeressek,
Mint hogy szeretet igényeljek.
Mert önmagunkat elfelejtve
találjuk meg magunkat.
Ha megbocsátunk,
Akkor nyerünk bocsánatot.
Ha meghalunk,
Akkor ébredünk az örök életre.
Ámen" (Assisi Szent Ferenc: Uram, tégy engem…(Teréz Anyának és munkatársainak napi imája))

Nincsenek megjegyzések: