2010. április 5., hétfő

Úr Jézus Krisztus!
Úrnak mondalak, Úrnak nevezlek.
De mégis olyan sokszor szabadítom fel magamat
a Te hatalmad alól.
Aztán megbánom. Mindig megbánom.
Utólag.
Pedig ha nem Te vagy az Úr
az életemben,
ebben az országban,
az egész teremtett világon,
akkor minden
relatívvá,
viszonylagossá válik.
Akkor minden értékét veszti.
Úr Jézus Krisztus!
Uram! Szabadítóm!
Kérlek, ments meg
nélküled-való önmagamtól!
… hogy szabad legyek.
Szabad:
a Te hatalmadba odaszánni az életem.
Szabad:
Téged tekinteni Úrnak, egyedüli Úrnak az életemben.
Hogy kesergő lemondás helyett,
örömteli reménységgé váljon az imádságom:
„Legyen meg a Te akaratod!”
Ámen!
/Hajdú Zoltán Levente/


Úr Jézus, segíts szeretnünk az igazságot, és mindig az igazat szólnunk szeretetben. (Ef 4,15) Hadd tükrözze életünk és szavaink mások felé mindennap a te igazságodat és szeretetedet. Ámen.


Úr Jézus! Szívem hálára szólít azért, mert megismerhettelek, és az el nem múló szeretetedért, amit Tőled kapunk. Bocsáss meg, hogy mégis oly gyakran megfeledkeztem rólad. Tudom, nem vagyok méltó a szeretetedre, mégis hozzád kiáltok, mert Nálad csendesedik meg lelkem, vigasztalódik szívem, mert Te vagy az igazság és az élet. Ámen!
(B.L.)


Úr Jézus, taníts minket mérhetetlen szereteteddel, hogy mi is tudjunk szeretni Téged,s örvendezve Néked szenteljük életünket.
(Spurgeon)


Uram, adj nekem hitet vakmerőség nélkül; adj nekem szeretet gyengeség nélkül; adj nekem határozottságot, kegyetlenség nélkül, adj nekem jókedvet könnyelműség nélkül!
(Aquinói Tamás)


Uram, ahogy akarod, úgy haljak meg,
Uram, amilyennek akarsz, olyan legyek.
Adj műremeket vagy kis cserepet,
Fogadj üdvözlő csókkal, vagy dobj rám követ,
Csak segíts épp ott, ahová küldesz!
Lángtengerbe állíts vagy vízörvénybe,
Lépjek virágos rétre, feküdjem vérben:
Jó lesz, csak legyek Atyám kezében!


Uram! Áldd meg családomat! Segíts abban, hogy szeretettel állhassunk egymás mellett, figyelve Rád és rájuk is! Ámen


Uram! Bár eljuthatnánk igazán oda, hogy az Úr az Isten! Kérlek, Igéd, Lelked világosságával világíts be a mi hitéletünkbe. Vigyél el oda bennünket, hogy tudjuk magunkat egészen, minden vonatkozásban alárendelni akaratodnak. Tisztíts meg akarásainktól, hívő elgondolásainktól, hogy lehessél a mi Istenünk hátralévő éltünkben, hogy dicsőíttessék neved Jézus Krisztus által. Ámen
(T.L.)


Uram, én annyiszor
menekülnék,
amikor döntés elé
állítasz engem.
Pedig tudom,
a döntés súlyában
van a győzelem.
Nehéz nekem, Uram,
ezt a súlyt cipelnem.
Hordozásában, kérlek,
légy velem!
Ámen!
/Hajdú Zoltán Levente/


Uram! Hálás vagyok neked, hogy az új hét is Veled és melletted indulhat! Még nem tudom, hogy mi vár rám, de az egészen biztos, hogy Te velem leszel. Ez pedig megnyugtat engem! Tudom, hogy kinek hiszek és kinek a kezében van az életem. Kérlek add, hogy ez a tudat járjon át napról napra ezen a héten is és áldást jelenthessek mások életére! Ámen


Uram! Hálásan köszönöm kegyelmedet, mely naponta jelen van életemben. Vedd el, kérlek hamisságaimat és adj nekem őszinte bűnbánatot, hiszen a bűn zsoldja a halál, de a Te kegyelmi ajándékod örök élet Jézusban. Jézus nélkül kárhozat, elvettetés a részünk, de Neki köszönhetően üdvösségünk van. Dicsérlek ért! Ámen


Uram! Igéid megértéséért hálát adok, mert jutalmam szilárdság és nyugalom! Ámen
(Peternics Mihály)

Nincsenek megjegyzések: