2010. április 5., hétfő

Uram, Istenem, gyarapítsd, sokasítsd Egyházadat, és egyesíts mindenkit egységben. Tedd, hogy a nép feddhetetlenül éljen, egyetértő legyen a te igaz hitedben és annak megvallásában. Sugalld szívükbe tanításod szavát! Hiszen a te ajándékod, hogy elfogadtál Krisztusod evangéliumának hirdetésére, és arra késztettél, hogy jó, neked kedves cselekedeteket vigyünk végbe.


Uram, Istenem, őrizz meg engem attól, hogy valaha is terhesnek érezzem a munkát, vagy kedvetlen legyek hivatásomban.
Adj kitartást, örömet, mellyel végzem a munkámat, valamint hasznosan, jól gazdálkodjam az idővel, ne fecséreljem el haszontalan beszélgetéssel, vagy időtöltéssel.
Adj nekem oly erős szeretetet, hogy az, amit mára rendeltél nekem, ne teher legyen, hanem öröm.


Uram, Istenem, szívből bánom egész életem minden vétkét, mert ezzel rászolgáltam büntetésedre; mivel hozzád, legnagyobb jótevőmhöz hálátlan voltam; különösen pedig azért, mert téged, végtelenül jó Istent ezáltal megbántottalak! Ígérem, hogy életemet megjavítom, és többé nem akarok vétkezni. Jézusom, add ehhez kegyelmedet!


Uram, Istenem, szívből bánom egész életem minden vétkét, mert ezzel rászolgáltam büntetésedre; mivel hozzád, legnagyobb jótevőmhöz hálátlan voltam; különösen pedig azért, mert téged, végtelenül jó Istent ezáltal megbántottalak! Ígérem, hogy életemet megjavítom, és többé nem akarok vétkezni. Jézusom, add ehhez kegyelmedet!



Uram, Jézus, kérem tőled azt a kegyelmet, hogy egész életemben hű maradhassak hozzád. A hűség kegyelmét add meg, amely erősebb a halálnál, és a síron túl is él.
Apostolodnak lenni valami egészen mást, sokkal többet jelent, mint
elszálló lelkesedést, átmeneti elfoglaltságot. Add, hogy ezt mindjobban
megértsem!
Kitartó odaadásra van itt szükség! Ezt az odaadó lelkületet pedig komoly
életprogrammal kell ébren tartani, hogy a veled való szoros kapcsolatom
egy pillanatra se szűnjék meg!
És ha este fáradtan tekintek vissza napi munkámra, küldd rám áldásodat,
töltsd el szívemet új örömmel!
Szítsa lángra újra a belőled áramló erő buzgalmam hamvadó parazsát, hogy
világító fáklyaként éljek, hűségesen a körülöttem terjedő sötétségben!


ÚR JÉZUS KRISZTUS!
Tudjuk, hogy önmagunk megismerésénél nincsen nehezebb feladat a világon. Egyedül a Te szereteted és csodáid tükrében láthatjuk meg igazán, kik és milyenek vagyunk. Értünk hozott áldozatod tanúskodik róla, mennyi bűnünkért kellett meghalnod a kereszten. Áldunk érte, hogy nem utáltál meg, nem mondtál le rólunk és megváltottál minket ISTENNEK, A MI ATYÁNKNAK.
Ámen.


Uram! Kérlek, áraszd az élő vizet barátainkra, családunkra, a gyülekezetünkre! Köszönjük, hogy jó terved van az életünkkel, és minden nap megújul a Te kegyelmed! Kérünk Téged, hadd gyökerezzen meg az agapé szeretet mélyen a mi szívünkbe! Kérlek, használj minket, és nyúlj ki rajtunk keresztül az elveszettekért, hogy ők is megízlelhessék a Te jóságodat, és a Menny valóságát! Jézus nevében Ámen!
(Baksa Lívia)


Uram, Királyom! Gyújts bennem szent tüzet! Hogy izzó lelkesedéssel, friss, fiatalos lendülettel a te szent ügyedet szolgáljam. Erős kezű, rugalmas emberekre van most szüksége a világnak. Olyanokra, akiknek élete érték: tevékenység és tüzes szeretet. Uram, én ilyen akarok lenni!


Uram! Köszönöm, hogy jól ismersz engem és tudod, hogy mire van szükségem: Rád, és mindarra, ami általad lesz az enyém. Köszönöm Jézust, aki a legnagyobb ajándék számomra! Vele szeretnék ma is ünnepelni, mert vele együtt minden az enyém! Ámen


Uram, köszönöm, hogy Te nem válogatsz. Mindenkihez egyformán szólsz:
"Ha meg nem tértek,
és olyanok nem lesztek,
mint a kisgyermekek, …”
Gyermek szeretnék lenni,a Tied. Szüntelen tisztuló lélekkel
térve meg Tehozzád, Uram. Példaként, aki mindig Rád mutat. Ámen!
/Hajdú Zoltán Levente/


Uram, Krisztusom!
Lennék inkább szolga.
Szolga, aki a parancsot
egyszerűen csak végrehajtja.
De Te szólítasz,
rám figyelsz, kérdezel.
Hívsz, tanácsolsz,
soha nem kényszerítesz.
Nehéz nekem ez a barátság!
Nem nőttem fel még hozzá.
Kérlek, Uram, Krisztusom,
hajolj le hozzám!
Ámen!
/Hajdú Zoltán Levente/


Uram, látod az egész életünket. Könyörülj rajtunk, kérünk, ne hagyj tovább kétfelé sántikálni. Segíts önként engedni, segíts világosságra hozni azt, ami kár és szemét, hogy megtisztíthasd, felhasználhasd, és megáldhasd életünket. Ámen
(T.L.)

Nincsenek megjegyzések: