2010. április 5., hétfő

A halk és szelíd hangok
vonzottak mindig engem,
csak hallatukra támadt
visszhang az én szívemben.

Üzenetekre várok
ma is a földi zajban,
mint ballagó zarándok,
s Igék áldása rajtam.
/Füle Lajos: A halk és szelíd hangok/


Add Uram, hogy a békesség ereje legyen velünk mindig a Lélek által, mert gyermekeink jövőjéért, és a te országodért küzdünk! Ámen
(Peternics Mihály)


"Add Uram, hogy jó lehessek,
Soha ne gyűlöljek, csak szeressek!
Virágot lássak télben, hóban,
Ne higgyek a rosszban, csak a jóban!

A kenyérnek falatját megbecsüljem,
A szenvedők könnyét letöröljem.
A holnaptól sohase féljek,
Az embernek jobb jövőt reméljek!

Uram, ki fönt vagy a Mennyekben,
Add, hogy higgyek Benned rendületlen,
Hogy mindig őszintén jó lehessek,
Soha ne gyűlöljek, csak szeressek."


Add Uram, hogy lelkem szüntelenül Krisztus békéjének örvendjen;
hogy mindig nyugodtan és tiszta tekintettel nézhessek az emberek szemébe;
hogy számból csak tiszta beszéd, bátorító szó hangozzék;
hogy lépéseim biztosak, útjaim mindig egyenesek, határozottak legyenek;
hogy kezemet mindig szívesen nyújtsam, ha adni, segíteni kell;
hogy szívem kitáruljon, s az emberek szükségét megérezzem;
hogy értelmem éber és friss legyen az igazság - csak az igazság -
befogadására;
hogy akaratom mindig afelé vezesse gondolataimat, szavaimat, tetteimet,
ami fölemel!


Add Uram, hogy ma minden gondolatom, szavam és tettem a Te útmutatásodat kövesse. Testvért lássak mindenkiben, bármilyen nehéz is.
(Zs.G.)


Add Urunk, hogy hálásan tudjunk gondolni a mai napra, amit megadtál nekünk és köszönjük,hogy szereteted mindig mindenhol velünk van. Hálaimánk szívünkből szálljon hozzád. Ámen


Adj nekem, Istenem, gyermeki szívet, hogy higgyek, gyöngéd szívet, hogy szeressek; erős szívet, hogy bátran cselekedjem! Adj gyermeki hitemhez biztonságérzetet, nyugalmat, a szerető gyöngédséghez tisztaságot és bensőséget, a férfias tetterőhöz alázatosságot és bizakodást! Ha mindezt megadtad nekem, ezzel már elég gazdag vagyok, s minden imámat meghallgattad.


Adj, Uram, éber szívet, hogy annak figyelmét semmi kíváncsi gondolat Tőled el ne terelje; adj nemes szívet, hogy azt semmi hitvány érzelem földre ne teperje; adj egyenes szívet, hogy azt semmiféle mellékszándék el ne görbítse, maga felé ne hajlítsa, adj erős szívet, hogy azt semmi viszontagság meg ne törje; adj szabad szívet, hogy azt semmiféle erőszakos érzelem magához ne fűzhesse. Adj, Uram, Istenem, Téged megismerő értelmet, Téged kereső buzgalmat, Téged megtaláló bölcsességet; add, hogy életem Előtted kedves legyen, állhatatosságom téged bízvást várjon; és adj bizodalmat, mely Téged végtére átkarolhasson.
(Aquinói Szent Tamás)


Alázatosan emeljük fel szívünket Urunk, Tehozzád! Hálásak vagyunk, hogy megtaláltál bennünket. Kihoztál a sötétségből a világosságra, a kárhozatból az örök életre. Mivel kegyelmesen ránk találtál, Szent Lelkeddel újjá szültél bennünket. Sok kedves ember van a szívünkben, akik még nem a Te megváltott gyermekeid... Őérettük könyörgünk Tehozzád, Urunk, hisszük, hogy rájuk is rájuk találsz, és ők is elfogadják a Te drága kegyelmi ajándékodat, és ők is célba érnek, amely az örök élet. Könyörgünk bölcsességért, Tőled jövő látásért, engedelmességért, hogy azokat az embereket, akiket TE helyezel a szívünkre, lássuk meg, vegyük észre őket személyválogatás nélkül, és betölthessük segítségeddel a küldetésünket irántuk.
Mert Isten akarata az, hogy jót cselekedve némítsátok el az értelmetlen emberek tudatlanságát....mint Isten szolgái.... (1Pt 2:15, 16/c)
ÁMEN


Áldalak és magasztallak Uram! Hálás vagyok a kegyelemért, hogy élek és bizonyságot tehetek szabadításodról és gyógyításodról! Hálás vagyok, hogy kihoztál a nyomorúságból, a hajléktalanságból, a testi és lelki nyomorból. Az alkoholizmus megkötözöttségéből, és megszabadítottál nagyon sok bűnömből. Hálás vagyok a szeretet misszionáriusainak, hogy meg ismerhettem a szeretetet, Jézus feltétel nélküli szeretetét. Hálás vagyok Isten igéjéért, a Bibliáért, hogy kezembe adták és hirdették az örömhírt! Van gyógyulás, szabadulás! Hálás vagyok a nehézségekért, a próbákért, mert ezzel is a vadhajtásokat nyesegeted, alakítasz és formálsz. Hálás vagyok, hogy napról napra igéd által növekedhetek, hogy felkészítesz a szolgálatra. Ámen


Atyám, hálát adok Neked, azért a bizonyosságért, hogy az az út, amelyen most kell járnom, számomra a legjobb, hiszen ha tudtál volna egy ennél jobb útról, szeretetedben azon vezettél volna engem. Ámen


Atyám hálát adok Neked, hogy a Te szíved jóság, és ami engem aggaszt, jóságod szerint jóra fordítod, mert gyermekednek mindent a javára munkálsz. Ámen

Nincsenek megjegyzések: