2023. május 27., szombat

Felséges Istenem, mennyei jó Atyám! Szent és gyengéden szerető Isten vagy. Föl nem foghatom, meg nem érthetem ezt a szeretetet. De jó nékem ez a tudás. Te feltétel nélkül szeretsz, hiszen Te alkottál, Te formáltál anyám méhében. Add Atyám, hogy én is szeresselek úgy, ahogy Te mondottad teljes szívemből, lelkemből, elmémből és minden erőmmel. És legyek Lélekben és Igazságban való imádód minden nap. Jézus Nevében kérlek. Ámen.


Isten Lelke, újíts meg bennünket, és add, hogy embertársainkban testvéreket fedezzünk fel. Ámen.



Istenem! Bölcsességre taníts engem! Kérlek, segíts abban, hogy ne én számítsak igazán, hanem Te. Bármiről legyen is szó életemben, szeretném, ha az első helyre kerülnél, mert ennek csak áldását tapasztalnám én is, és a velem érintkezők is! Jézusért! Ámen



Istenem! Segélj, hogy célbaérjek! Ámen

Köszönöm életadó szavadat Uram! Hálás vagyok azért, mert napról napra megszólít, megérint Igéd. Cselekedd ezt velem ezután is! Ámen

Uram, Jézus! Köszönöm, hogy az ördög munkáit lerontani jöttél közénk. Benned élve, rád figyelve győzhetek én is az ördög mesterkedéseivel szemben. Egyedül, nélküled elesnék, de hála van bennem, hogy mellettem vagy és erőt adsz a küzdelemhez. Ámen


Uram! Segíts, hogy belédkapaszkodva elvégezhessem napi feladataimat, s az elvégzett munka öreméért hálát adhassak Neked - lelkem épülésére! Ámen.



URam! Te add a mértéket, s a léptéket életembe! Ámen


URam!
Védj meg engem! Ámen

Nincsenek megjegyzések: