2023. május 25., csütörtök

Drága Mennyei Édesatyám!

Áldalak és magasztallak az Igékért. Az ígéretekért, melyekkel szólsz, vigasztalsz, és erősítesz. Bocsásd meg engedetlenségemet. Bocsáss meg, ha nem mindig figyelek Rád. Bocsáss meg, ha a magam esze és feje vezetésére hallgatok. És köszönöm, hogy ilyenkor mindig figyelmeztetsz és megmutatod a hibám. Köszönöm, hogy nem hagysz ennek ellenére sem egyedül. Hálás a szívem, hogy a mérhetetlen szereteted és kegyelmed által válik élhetővé a mégoly nehéz is. Köszönöm, hogy Te erőn felül nem próbálsz. Erőt adsz a nyomorúságban. Megváltó Úr Jézus Krisztus könyörögj értem az Atyánál. Ámen


Felséges Istenem! Indul egy új hét, új feladatokkal, új lehetőségekkel. Hogy mit hoznak az előttem álló napok, nem tudhatom. Egyet tudok: a Tied vagyok, és Te velem leszel e hét minden pillanatában. Add, hogy se örömben, se gondjaim között, se terheket hordozva ne felejtsem el ezt! Áldd meg családomat, munkámat, pihenésemet és segíts mindig a Te ösvényeden járnom! Jézusért kérlek. Ámen


Mennyei Atyám! Segíts nekem jobban beosztani az időmet, hogy jusson kevesebb a hiábavaló és több az értékes dolgokra! Szeretnék minél többet együtt lenni a rám bízottakkal és bizonyságot tenni Rólad, és hozzánk való szeretetedről, kegyelmedről, jóságodról! Felelős vagyok a rám bízottakért, s kérlek, add, hogy ennek megfelelően éljek! Ámen


URam! Adj mindig annyit, hogy ne perlekedjem Veled, s soha ne adj annyit, hogy szívem megkeményedve megtagadjon Téged! Ámen



Uram! Ahogyan gondolkodom, úgy nézek másokra. Szeretnék mindenkire a Te szemüvegeden keresztül nézni, és akkor szerinted való lesz a másokhoz való viszonyulásom és másokról való véleményem. Ámen


Uram! Én már éltem hitelből. Most is sajnálom hibás döntéseimet. De köszönöm, hogy hit által élhetek és kegyelmedből. Ez való nekem, ez egy rövid- és hosszú távon egyaránt megtérülő dolog. Áldalak érte! Ámen


Uram! Köszönöm, hogy Krisztusban lehetek. Lelked vezetett el ennek bizonyosságára. Kérlek, naponként munkálkodj bennem Igéd és Lelked által és adj engedelmes szívet számomra. Ámen


Uram! Köszönöm Neked családomat és barátaimat! Kérlek vigyázz rájuk, s áldd meg őket, hogy együtt dícsérhessünk Téged kimondhatatlan jóságodért, gondviselő szeretetedért! Ámen


Uram, nagybeteg világunk megtagad Téged, s tagadásában nem veszi észre, hogy a hiányodtól szenved. Bocsáss meg nekünk, hogy nem hallatjuk eléggé a hangunk, hogy gyógyulás csakis nálad van. Ámíthatjuk magunkat reformokkal, de ha nem fordulunk Hozzád segítségért és erőért, senkik és semmik vagyunk. Add hát Szentlelked erejét, hogy világosság gyúljék elménkben: csakis általad van váltságunk e válságban. Krisztus nevében könyörgünk. Ámen

/P. Tóthné Szakács Zita/


Uram! Olykor elfog minket a félelem a jövőnk miatt. Számtalan borús felhő gyülekezik életünk egén, s tudjuk a vihar elkerülhetetlen. Istenem, szánj meg minket, erősíts meg minket naponta, hogy kegyelmed révén támaszai lehessünk másoknak! Ámen



URam! Olykor nehéz a választás... Adj nekem bölcsességet, s Hozzád ragaszkodó szívet, hogy azt válasszam, ami jó az enyéimnek, s üdvösséges nekem! Kegyelmeddel hordozz ezután is, hogy józanságomat el ne veszítsem soha! Ámen



Uram! Szabadíts meg önzésemtől, hogy Benned önmagam lehessek! Ámen

Nincsenek megjegyzések: