2024. március 7., csütörtök

Drága Urunk Jézus!
 Te látod, mennyi az én mulasztásom is az életem teljes odaszánása területén. Te nem csak a tizedről beszélsz velünk, hiszen az egész élet átadásával tudunk csak téged dicsőíteni. Az, akié menny és föld és minden, ami azon van, nem a mi anyagi adakozásunkra intesz ezzel az intéssel, hanem az irgalmasságunkra, az  isteni akaratodban elkészített jó cselekedetekben való járásra, mert csak abban gyönyörködik a te Lelked. Teljes szívemből kérlek, hogy taníts a hívő életben mindig a Te példád szerint élni és adakozni. Te látod az emberi gyengeségeimet, és a szívemet megkísértő félelmet, mert sok rossz beidegződés van bennem. Legyen ebben is elég az a Tőled kapott szabadság, szabadnak lenni minden elvárástól. Köszönöm, hogy megsegítesz. Kérlek, Uram, adj tiszta szívet és lelki látást! Ámen (Trezsimama)



Életnek Ura, formáld át világi vágyaimat, hogy a te néped és országod iránt buzgólkodjak. Ámen


Istenem! Bocsáss meg nekem, hogy sokszor nem vagyok tudatában annak, hogy én a Győztes oldalon állok, és harcolok. Ha Jézus a Megváltóm, akkor a győzedelmes ügy, győztes vezérének seregében vagyok. Taníts engem így harcolni a Tőled kapott lelki fegyverekkel! Ámen


Terheim mennyiségét és milyenségét is Te ismered leginkább Uram. Nem szeretném egyedül hordozni életem terheit, hanem csakis a Te segítségeddel. Tudom, napról napra gondot viselsz rám. Ámen


Tied a dicsőség minden sikeres harcomért Uram! Magasztallak Téged hatalmadért, csodáidért, kegyelmedért! Ámen


Uram! A hitetlenség, a reménytelenség, a szeretetlenség hályoga homályosítja el sokszor látásunkat... Gyógyíts meg Uram mindnyájunkat, hogy Neked tetszően éljük életünket, s tükröződhessen rajtunk kegyelmed, lelkünk megnyugvására! ÁmenURam! Add, hogy lélekben és igazságban tudjalak imádni! Ámen

URam! Add, hogy minden nap legyen annyi erőm, hogy valamit meg tudjak cselekedni szeretet-akaratodból! Ámen 

URam! Dicsőség nevednek a közösségért, amiben engem is hordozol! Add, hogy akaratod betöltőjeként, engedelmes eszközként örömmel tudjalak szolgálni Téged! Ámen


Uram! Erőddel segíts meg, hogy Benned élhessek, s Hozzád juthassak! Ámen
Uram! Köszönök Neked mindent, amivel elhalmoztál eddig is! Köszönöm Neked mindazokat, akiket mellém rendeltél, s hogy rajtuk keresztül megtapasztalhattam gondoskodó szeretetedet! Bocsásd meg türelmetlenségemet és szeretetlenségemet, s növelj alázatban, hogy hálaadással élhessem nekem ajándékozott napjaimat! Ámen


Urunk! Te nem veszed ki a tieidet ebből a világból, de azt akarod, hogy ne világiasan gondolkodjunk. Ezt csak akkor tehetjük meg, ha ezer szállal kötődünk Hozzád, ha élő és szoros a kapcsolatunk Veled. Ez az igazi gazdagság. Minden egyéb csak ráadás lehet. Bocsásd meg, ha mi nagyon sokszor csak a ráadásra vágyakozunk, pedig az az előzmény nélkül lehetetlen. Ámen

Nincsenek megjegyzések: