2024. március 5., kedd

Drága Uram Jézus!

Milyen sokáig voltam tékozló, mert nem ismertelek, de meg voltam győződve, hogy szeretlek és helyesen élek. Megengedted az én életemben is a nagy mélységeket, mert egy-két alkalomból nem tanultam. Te láttad az én tudatlanságom idejét, és szeretettel vontál, és próbákban tartottál. Ma, ha a viszonyomat vizsgálom a Te drága kegyelmedben, csak az öröm, a hála és a Te nagy neved dicsőítése öröm számomra, mert nem vetetted el a tékozló leányodat. Légy érte áldott. Ámen (Trezsimama)


Hányszor számolgatok Uram, ahelyett, hogy Rád tekintenék és várnám hatalmas szabadításodat! Taníts jobban bíznom Benned! Ámen


Mennyei Édes Atyám!

Hálás szívvel állok meg előtted és köszönöm azt, hogy mennyi jót tettél velem. De köszönöm a nehéz pillanatokat, és próbákat is, hiszen ezek által formálsz. Uram, kérlek, áldd meg az én böjtömet is. Add, hogy sokkal jobban figyeljek felfelé, és tanuljak meg igazán az odafelvalókkal törődni. Ámen


/S.A./


Mennyei Atyám! Érző lénynek teremtettél engem. Segíts abban, hogy a vérző társaimat meglássam és együtt érezve velük tudjak krisztusi indulattal, lelkülettel melléjük állni! Ámen


Uram! Add, hogy az Életnek éljek, s ne csak önmagamnak! Ámen


URam! Add, hogy hála legyen szívemben akkor is, ha valamit el kell hogy engedjek életemből, akár testemet, akár lelkemet érinti! Ámen
URam! Add, hogy megértsem magamat, elfogadjam sorsomat, s mindenért dicsőíteni tudjalak! Ámen


Uram! Adj nekem látó szemet, s erős szívet, hogy akaratod szerint értékteremtő alázatos eszközödként élhessek abban a közösségben, ahová gondviselő akaratod szerint helyeztél! Ámen


URam! Áldott legyen Neved az emberek között - kegyelmedért! Ámen


Uram! Esztelen világunk szenvedéseit szereteted határtalan nagyságával fedezd el! Ámen


Uram! Ha Te hívsz, válaszom nem is lehet más, csak az, hogy jövök. Hozzád jövök, mert jó nekem a Te közelséged, melyből áldások sokasága származik életemre nézve. Áldalak érte! Ámen


Uram! Önző gondolataimat vedd el tőlem, s segíts arra el ezen a mai napon is, hogy a Te elvárásaid szerint élhessek, felebarátaim javára, s a magam lelki épülésére! Ámen


Uram! Te megadod a jelet és a lehetőséget embernek, nemzetnek, hogy keresztjét miként teheti könnyűvé. Add, hogy ezt mindig felismerjük és méltóak lehessünk Fiadra, Jézusra. Ámen
(Peternics Mihály)

Nincsenek megjegyzések: