2024. március 8., péntek

Drága Uram! Mennyire kell ez a magatartást még hívő emberként is tanulnom. Milyen sokszor a magam féltése, az észre sem vett személyválogatás, a kényelemszeretet miatt nem teszem. Tedd késszé a szívem minden elengedésére, és odaadására mások felé, hiszen Te a szívek vizsgálója vagy és mindent látsz, és tudsz. Hadd legyek mindentől teljesen szabad. Ámen (Trezsimama)



Istenem! A Te kegyelmed mindenre elég, mit is akarhatnék még?! Ámen


Istenem! Formáld szívemet-lelkemet, hogy betölthessem parancsolataidat! Ámen


Jézusom! Köszönöm, hogy célod megnyugtatni engem. Te tudsz megnyugvást adni sokszor nyugtalan lelkembe. Nyugtalan az én szívem, amíg meg nem nyugszik tebenned. Ámen


Mennyei Atyám! Kétségbeesetten akarok változni! Változtass meg! Nem akarok úgy élni és járni, ahogy eddig. Mindent rázz meg, semmit ne kímélj! Kend meg szívemet és az elmémet a változás gyorsító kenetével! Akarok felmenni Isten szent hegyére, segíts! Újítsd meg elmémet! Friss vágyat és tüzet kérek Igéd olvasására! Vizsgálj meg engem és változtass meg. Rombolj, tépj fel, irts és dönts, ültess és plántálj. Rengess meg és mozdíts el minden mozdíthatót. Vigyél fel megismerésed új, magasabb szintjére. Uram, vak vagyok. Nyisd meg szememet, hogy lássak. Uram, nem hallok, nyisd meg fülemet, hogy halljak. Uram orrommal nem érzek, tisztítsd meg szellemi szaglásomat, hogy érezzek. Uram, nyelvemmel nem érzékelek, elevenítsd meg szellemi ízérzőkészségemet, hogy érezzek! Nyisd meg elmémnek szellemét szíved és Igéd mélyebb megértésére. Részesíts abban a kiváltságban és megtiszteltetésben, hogy beviszel a golgota titkának megismerésébe. Ismertesd meg velem szereteted és véred erejét. Vezess engem a taníthatóság helyére. Ismertesd meg velem tudatlanságomat és a Te elhívásod, szereteted és hatalmad mérhetetlen voltát! Öntsd belém szeretetedet, hogy ismerjelek. Árassz el a kijelentés ajándékaival és Lelked minden ajándékaival jó kedved szerint, hogy azokban járhassak és szolgálhassak. Adj nekem a te szíved könyörületességéből, hogy járassak a hit és irgalmasság útján. Öntsd ki rám a menyasszony Lelkét, hogy menyasszonyként imádjalak és szolgáljalak. Uram, nyisd meg kérlek bennem és felettem a mennyet. Nyisd meg kérlek szívem zsilipjeit, hogy teljesen átjárjon a te szereteted tüze és a te isteni életed Jézus. Nem akarok többé ebben a földi síkban létezni és mozogni. A te magasabb síkodban akarok élni. Uram, bármibe kerüljön is ez, bármi legyen az ára, kifizetem. Benned akarok élni és a te csatornáddá akarok válni. Az Úr Jézus nevében. Ámen


Mennyei Atyám! Hányszor vonom kétségbe azt, hogy ami velem történik, az tényleg jó nekem. Pedig Te mindig így cselekszel velem. Semmi nem véletlen az életemben, és noha időnként nem értelek, Te a legjobbat adod nekem, amire igazán szükségem van. Milyen megnyugtató ez számomra. Boldoggá tesz ez a tudat. Dicsérlek érte! Ámen


Mindig ott szeretnék lenni Uram, ahol Te kívánsz látni engem! Ahol nem akarsz látni, ott semmi keresnivalóm nincs! Légy útmutatóm naponként! Ámen


URam! Add, hogy ne vegyem magától értődőnek mindazt, amivel körbeveszel, hanem tudjak hálát adni mindenért, amivel gondviselésed által megsimogatsz! Add, hogy ne pazaroljam el időmet hiábavalóságokra, s hogy vigyázni tudjak magam és mások egészségére, s kegyelmed révén üdvözítő akaratod jelévé is válhassak mások számára! Ámen


URam! Add, hogy teremtői rended szerint élhessünk! Ámen


Uram! Add meg nekem az erőt ahhoz, amit feladatként vettem a kezedből. Adj munkámnak eredményt, lelkemnek pedig békességet, hogy örömmel szolgáljak Neked, s embertársaimnak! Ámen


URam! Láttasd meg velem igazságaidat, hogy azok szerint tisztán és szépen élhessem életemet! Ámen
Uram! Teremtő csodád fénysugaraiból néhányat vetíts ránk, hogy meglássuk akaratodat, s aszerint éljünk! Ámen

Nincsenek megjegyzések: