2023. október 11., szerda

Istenem! Te mindig tudod, hogy mire és mennyire van szükségem. Kegyelmed nekem is elég. Áldalak érte. Ámen


Istenünk, amikor a félelem kezd eluralkodni rajtunk, segíts emlékeznünk arra, hogy nagyobb vagy mindentől és mindenkitől. Segíts, hogy ne a vihar nagyságára tekintsünk, hanem arra, hogy Te nagyobb vagy minden viharnál! Ámen


Mennyei édes Atyám!

Köszönöm Neked gondoskodó szereteted, amivel körül veszel engem és szeretteimet. Legyen áldott a Te neved azokért a csodákért, amelyeket megadtál az én életemben is. Olyan jó tudni, hogy pajzsom vagy nekem, hogy a te szárnyaid alatt biztos helyem van. Ámen


Mindenség Ura, segíts, hogy mindenkinek szolgálatára lehessünk! Ámen


URam! Add, hogy földi létem bonyolultságában soha ne felejtsem el, hogy örök életre hívtál meg! Ámen

URam! Alkotásaidban is megynyilvánulsz... Add, hogy felismerjelek! Ámen


Uram, annyi helyen biztatsz Igédből: ne félj! Mert pajzs és páncél életem felett kezed, mert annyiszor megbizonyítottad már felém való jóságodat! És mégis… Nem kell tüzes kemencének vagy ordító oroszlánok vermének veszélyével szembe néznem; nem állítanak élet-halál választása elé hatalmasságok, mégis… Mégis annyiszor összeszorul a szívem, hitetlen pogány módjára. Erősítsd, Uram, gyenge hitemet!




Uram, Istenem! Önmagam okoskodásától védj meg engem, hogy Titkaid csodálója lehessek! Ámen.



Uram, látod,
még ez a pár szavam is
gyenge,
töredékes, hamis.


Vedd hát
a csendem kedvesen:
dicséreteddé hadd legyen
bennem e néma figyelem,
rád,
aki szólsz, és a szavad
visszhangtalanul
nem marad,
mert így válaszol
az életem:
Tudom, hogy te
itt vagy velem!
Ámen

/Hajdú Zoltán Levente/


URam! Olykor elszomorodom a lélek oktalanságán, s megromlott emberi természet bűnös dolgain! URam költözz az emberszívekbe, hogy ne a gonosz indulatok, hanem a Te szereteted irányítsa mindannyiunk életét! Ámen

Uram! Segíts, hogy el ne vesszek! Ámen.



Uram! Segíts, hogy megértsem akaratodat, s beleláthassak törvényeid igazságába, mert másképpen nem vagyok képes szeretni sem önmagamat, sem embertársaimat, akikekkel körülveszel engem! Ámen

Nincsenek megjegyzések: