2023. október 5., csütörtök

"A szeretet megjelöl,
A bűn megpecsétel.
A szeretet társakra lel,
De a bűn csak hordákba ver.
A szeretet kiteljesít,
A bűn kiüresít.
A szeretet mentséget keres,
A bűn kifogást talál.
A bűn bekerít és magadba zár,
A szeretet kapukat nyit és
másokhoz vezet."
Simon András: Bűn - szeretet (részlet)

Az én Tehozzád tartozásom
Te vagy magad, Uram.

Belőled indul,
hozzád érkezik meg
érzés és gondolat,
erő és akarat.

Nélküled semmi vagyok,
nélküled nem akarok lenni.

Veled a helyemen vagyok,
bárhol is legyek,
ha hozzád tartozom.

Ámen

/Hajdú Zoltán Levente/


Istenem! Jelenléted megnyugtat engem. Köszönöm, hogy minden nyugtalanságomra te vagy a megoldás. Nyugtalan az én szívem, amíg meg nem nyugszik tebenned. Ámen



Mennyei Atyám! Dicsőítelek azért, mert életem nem cél- és értelemnélküli lét. Te adsz értelmes és célt mindnyájunknak. Add, hogy mindezt fel tudjuk fedezni, meg tudjuk látni és ebben a boldogságban szolgálhassunk Neked és embertársainknak is! Ámen


Mennyei Édes Atyám! Köszönöm, hogy szeretettel és könyörülettel tekintesz reám. Tied a dicsőség örökkön-örökké. Ámen


Mint a vízbefulladó,

aki az utolsó pillanatban

jut az éltető levegőhöz,

úgy szívom magamba

Szentlelked lélegzetét.

És eszmélek, emelkedem

nélküled elvesző,

süllyedő önmagamból

– Életnek Istene –

hozzád, feléd.

ÁMEN

(Hajdú Zoltán Levente)


URam! Add békességedet az emberszívekbe, hogy végre megszűnjék az erőszak a Földön! Ámen


Uram! Add, hogy épüljek általad, s hogy ne akarjam életem tornyát magasabbra építeni, mint ahogyan azt Te kívánod! Ámen


URam! Hordozz, erősíts, nevelj, s növelj, hogy szolgálhassak Neked, s felebarátaimnak! Ámen


URam! Hordozz szeretetedben, hogy én is szeretni tudjak! Ámen


Uram! Szívemet-lelkemet nyugtasd meg, hogy belássam életem hibáit, s vétkeimet-mulasztásaimat Nálad letéve, békében élhessek, s dicsérhessem Szent Nevedet! Ámen


Uram, tudom, hogy az én szívem is telve van értéktelen és múlandó holmikkal; nevekkel, melyek az örökkévalóság szempontjából erőtelen árnyképek csupán. Segíts, hogy tudjam őket helyükön kezelni, sem kevesebbnek, sem többnek nem látva őket, mint tőled kapott értékük. Segíts, hogy minden földi viszonyulásomat beragyogja a te nevednek örökkévaló, mindenek felett való dicsősége! Ámen.



Uram! Vezess, hogy eljussak Hozzád! Ámen

Nincsenek megjegyzések: