2023. október 10., kedd

Áldd meg Istenünk! Ámen


Drága Mennyei Atyám, kérlek, vezess életem útján, hogy elérhessek a célba. Jézusom! Magad légy az út, melyen lelkem a halálból életre jut! Ámen


Hálát adunk Urunk azért, hogy Te kijelentetted magad nekünk, hogy közösséget vállalsz velünk, hogy válaszolsz imáinkra. Erősítsd hitünket, adj állhatatosságot a szolgáló, hiteles élethez, hogy másokat is Hozzád tudjunk vezetni. Nyisd meg a fülünket üzeneteid meghallására. Ámen


Istenem! Te adtad a szerelem csodáját az életünkbe. Kérünk Téged gyermekeinkért, a jövő generációjáért, ültesd szívükbe a tisztaság, a teljesség utáni vágyat. Add, hogy Benned megtalálják életük értelmét és célját, s emberlétük belesimulhasson teremtettséged generációkon átívelő szépségébe! Ámen


Kegyelmes Isten, adj nekünk érzéket, hogy meghalljuk hangodat a körülöttünk lévő zaj között. Ámen


URam! Add, hogy tisztán és őszintén szeressék egymást az emberek, a Te bölcs rendelésed szerint, hogy megnyíljon lelkük Tereád! Ámen


Uram! Adj nekem érző szívet, s látó szemet, hogy megláthassam a magam életében is, hol tudok a Te tetszésedre, s a magam lelki békességében élni! Ámen



Uram, bocsásd meg nekem, hogy az én hitem is sokszor a körülményektől függ. Amikor napsugaras hegycsúcsokon járok, amikor könnyű hinni, akkor kétkedés nélkül fordulok hozzád. De amikor bűnnek és halálnak sötét völgyeit engeded látnom, meginog bizonyosságom. Hadd legyen könyörgésem: gyermeki nagy hitet kérni taníts… Ámen



Uram, de sokszor
halott a csend.
A megtört üresség
csendje.


Kérlek, ébressz te
kérdésre bent,
hadd találjalak meg
benne!

Ámen


/Hajdú Zoltán Levente/


Uram! Szavad megnyugtat engem. Hányszor vagyok ideges, feszült, mert valami nem úgy alakul, ahogyan szeretném. Köszönöm, hogy ilyenkor is rád bízhatom magam és ez a tudat biztonságba helyez engem gondviselő kezedben. Ámen


Uram! Szépen hangzó vélt igazságok kápráztatnak el minket naponta. Oly nehéz így megtalálnunk lelkünk szorongattatásában Téged! Segíts megtalálnunk a harmóniát Tebenned, hogy életünk tartalmas és szép legyen, ahogyan azt Te elvárod tőlünk, s ahogyan azt mi magunk is kívánjuk! Ámen.


Uram! Te látod hányszor tértem le utadról, tagadtam meg irányításodat. Kérlek vezess, hogy visszataláljak általad teremtettségbeli önmagamhoz! Ámen.

Nincsenek megjegyzések: