2024. március 29., péntek

Drága Mennyei Atyám!

Köszönöm Neked szerető gondviselésedet,s mielőtt szánkon volna a kérő szó, Te már pontosan tudod, mire van szükségünk! Köszönöm, hogy a győzelem zászlaját adtad a kezükbe, hogy azt lobogtathassuk és tűzhessük ki életünk minden területére! Kérlek, segíts minket használni ezt a zászlót, hogy soha senki se téphesse ki a kezünkből, hogy ne a körülményeinkre tekintsünk, hanem győztesként tudjuk lobogtatni minden helyzetben! Köszönöm, hogy olyan Mennyei apukánk van, aki a földi édesapánknál leírhatatlanul jobban szeret minket! Köszönöm, hogy a Mennyei család gyermekei lehetünk! Köszönöm, hogy addig formálsz minket, amíg hétszer tisztított ezüstökké nem válunk. Ahogy a fazekas az agyagot, Te is úgy munkálsz meg minket, s egyenként formálsz minden kis agyagedényt, míg el nem érik a Neked tetsző formát! Tied minden dicsőség, Jézus nevében. Ámen

(Baksa Lívia)


Drága Mennyei Édesatyám! Köszönöm, hogy a mindennapjaimat a Te jelenlétedben bízva tölthetem, és hogy megtapasztalom nap mint nap a gondoskodó szeretetedet, és köszönöm, hogy nem kell már az aggodalmaskodás nyomorúságában gyötrődnöm.
Ámen


Drága Urunk!
Mindenekfelett köszönöm, hogy Te nem csak a szívedet adtad a mi bűnös életünkért, hanem az egész drága isteni életed, tested-lelked.
Megtöretett érettünk ott a golgotai kereszten és nem sajnáltad  önmagad, nem forgolódtál magad körül. Tetted a mennyei Atya iránti imádatból, és irántunk való irgalomból mindezt.
Az újonnan született hívőnek sem kérdés ez, hogy Te kéred ebben a drága igében: Adjad fiam a Te szívedet Nekem , … és mondod tovább is, és a Te szemeid az én útaimat megőrizzék.
Csak ezzel a második részével megértve megy a teljes odaszánás és van meg a bizalom.
Amíg nem voltam csak vallásos úgy gondoltam, hogy a vasárnapi istentisztelet, a napi elkapkodott imádság, az emberi jó cselekedett, igazán elégedett lehet az Isten velem.
Ma visszanézve, pirul az orcám és szégyen fog el, az ostobaságom, gőgöm, az önelégedettségem miatt.
Még is imádlak azért a hűségért, amiben formáltál, vártál reám, elengedtél, hagytad, hogy összetörjem magam, és újra szólítottál.
Olyan jó ez a bizonyosság, hogy ki tudom mondani: hogy mindenkit, és mindent hagyok, nem kell más csak a Jézus Krisztusban  megnyert, megígért Örök élet, DE EZ: MINDENÁRON! Légy érte áldott. Ámen(Trezsimama)


Istenem! Segíts kegyelemben élni napjaimat, hogy ne veszítsem el azt, ami legfontosabb! Ámen


Úr Jézus! Hálás vagyok megváltásomért! Köszönöm, hogy bűneim bocsánata Benned van. Ámen


Uram! Békíts ki önmagaddal, hogy megelégedettséggel szolgáljalak Téged! Ámen


Uram! Bűntől szennyezett szívem utánad kiált: tisztíts meg engem, mert önerőből nem boldogulok, soha tiszta nem lehetek. De Jézus által megtisztulok és meglátlak Téged. Eléd teszem szennyes szívem, bűnös életem és köszönöm a kegyelmet, mellyel felém közelítesz. Ámen


Uram, köszönöm, hogy engem is körülvesz a hitvallóknak serege. Azoknak élő példája, akik megannyi áldozat vállalásával őrizték a hitnek tüzét, kik nem engedték, hogy családjaikban kialudjon igédnek mécsese. Áldásoddal segíts, hogy a bizonyságtévő szó az én életemben se némuljon el. Ámen.
Uram! Közösségbe teremtettél. Erőt, s lehetőségeket is adtál, hogy küzdjek mindazokért, akik körülvesznek engem. Gyakran erőmön felülinek érzem a gondjaimat... Ezért kérlek, kegyelmesen segíts meg mindennap, hogy a bűn ereje erőt ne vehessen rajtam! Ámen


URam! Szívemet tedd nyitottá, hogy szabadulhassak terheimtől, s kegyelmedből élve derűvel telhessenek napjaim! Ámen


URam! Taníts, hogy közelebb kerüljek Hozzád! Ámen

Nincsenek megjegyzések: