2023. november 11., szombat

Jézusom! Köszönöm, hogy te folyamatos szereteteddel velem vagy. Áldalak érte. Ámen


Könyörülő Isten!

Néha olyan kilátástalannak és elveszettnek látunk mindent. Sokszor inog meg a mi nádszál hitünk, de Te mindig megerősítesz bennünket, mert gondot viselsz rólunk. Mert Te nem hagyod elveszni gyermekeidet. Kicsoda szabadít meg, ha nem Te? Soli Deo Gloria!

(M.S.)


Mennyei Édes Atyám!

Hálával állok meg Előtted, és nyitom meg szívemet. Mindent Néked köszönök: Családomat, Kisfiamat, Férjemet, munkámat a Szolgálatunkat, és az időseimet, akiket rám bíztál és ígéreteidet, köztük: Higgy az Úr Jézusban, és üdvözülsz te és a te házad népe. Uram váljon ez valóra. Ámen

(S.A.)


Uram! A rosszra jóval válaszolni emberi erőből lehetetlen. Ám Veled sikerülhet. Ha engedem, hogy Te élj bennem, akkor még ez a nem mindennapi feladat is valóság lehet. Tudom, átéltem már ilyet. Kegyelmedből. Köszönöm Neked és kérlek, add, hogy Benned bízva, Rád tekintve máskor is megtehessek hasonlót. Nem önmagamban, hanem Jézusban bízva kérlek, hallgass meg! Ámen
URam! Add, hogy el tudjam fogadni azt, amit adni akarsz, s áldj meg, hogy termést hozhassak! Ámen


Uram! Add, hogy mindig Hozzád tudjak menekülni, s Benned nyugalmat, békességet leljek! Ámen.


Uram! Bocsáss meg nekem azért, mert olykor magam is azt hiszem, hogy bőbeszédűségemért hallgatsz meg, pedig Téged nem a magasröptű megfogalmazások érdekelnek, hanem az emberi szív őszintesége! Így szeretnék naponta eléd állni Téged dicsérve és szívemet kitárva előtted! Ámen


Uram! Nyugtalanságaim okait szüntesd meg bennem és körülöttem, hogy felszabadultan dicsérjelek és szolgáljak Neked! Ámen.



Uram! Semmim nincs, amit ne kaptam volna. Mindazt, amit elértem, azt is Neked köszönhetem, hiszen Te adtál erőt, egészséget és kitartást, hogy elérhessem céljaimat. Add Uram, hogy a legnagyobb célt el ne vétsem, s Rád figyelve örömmel fussam meg életem pályáját! Ámen


URam! Sok dolgot nem értek teremtettségedben, de azért, hogy néhány fontosat kegyelmedből szívembe zárhattam hálás kívánok lenni! Adj nekem erőt és kitartást, munkámban kedvet és eredményt, hogy törvényeid szerint harmóniában élhessem nekem rendelt napjaimat! Ámen


URam! Újíts meg naponta, hogy csak testemben görbüljek a sír felé, de lélekben soha! Ámen


Uram!
Vannak félelmeim. Ilyenkor teret adok a bizalmatlanságnak, a bizonytalanságnak, a sötétségnek életemben, pedig tudom, hogy a teljes szeretet kiűzi a félelmet. Segíts Benned elmélyülnöm, mert Te vagy a szeretet egyetlen igazi forrása, és aki teljessé lesz Benned, az megtapasztalja félelmeinek eloszlását. Ámen

Nincsenek megjegyzések: