2023. november 15., szerda

Drága Istenem!

Köszönöm, hogy itt élhetek ezen a földön szeretteimmel. Kérlek, tartsd meg őket egészségben, szeretettben. Csak benned bízhatunk, mert életünk kezedben van. Hálát adok minden napért és ne engedd, hogy ez a hitem elmúljon. Légy velem a nap minden percében. Könyörögve kérlek Istenem. Ámen

(S.P)


Istenem! Vágyom a hatékony hívő életre, de tudom, az nem fog magától az ölembe pottyanni. Odaszántabban kell Igéd ismerője legyek. Ez melletted, Igéd mellett eltöltött időt igényel életemből. Add, hogy ez soha ne szoruljon háttérbe nálam. Ámen


Köszönöm Uram, hogy újra a szeretet irányába tereled gondolataimat. Mindig szükségem van erre, mert nélküled töredékes, gyarló, önző módon tudok szeretni csupán, de Veled ez egészen mássá lehet. Adj növekedést a szeretetben nekem, hogy szétoszthassam azt, amit rám bíztál. Ámen


Uram! Áldd meg szívem gyönge akarását, hogy a Te erőddel örömmel megcselekedjem mindazt, amit rám bíztál! Ámen


Uram! Bűnbánattal jövök eléd, mert az a tudat éltet, hogy a bűnnek gyűlölője vagy, de kegyelmed örök. Erre alapozok, amikor eléd állod és lélekben a Golgota keresztje alatt Jézusomra föltekintek. Nincs és nem is lehet nyugalmam bűneim miatt, de Te Jézusért megtisztítasz engem. Ez viszont megnyugvást, lelki békét ad nekem. Add, hogy mások is így gondolkozzanak és Téged keressünk minél többen! Ámen

Uram! Felelős emberként élve nem mindegy, hogy egy-egy élethelyzetben hogyan döntök. Segíts abban, hogy ne könnyelműen, a kényelmet, a karriert vagy bármi egyebet szem előtt tartva döntsek, hanem Téged megkérdezve, Szentlelked vezetését kérve és várva hozzam meg életem kisebb-nagyobb döntéseit. Tudom, hogy csak az ilyen döntésekben lesz lelki békém. Jézusért kérlek! Ámen


Uram Jézus! Köszönöm értem is meghozott, szeretetből fakadó áldozatodat. Hálából szeretnék Neked élni, a Te dicsőségedre. Ámen


URam! Sokszor kimondtam Rád a nemet, pedig szívem mélyén az igent gondoltam... Bocsásd meg tévelygéseimet és önzésemet és kegyelmeddel formálj tetszésedre! Ámen


Uram! Te látod mennyire eluralkodott ebben a világban a tisztátalanság, s bizonyára imáinkban is érzed, mennyire szenvednek tőle az emberek. Könyörül rajtunk, hogy visszataláljunk Hozzád, s általad egymáshoz is! Ámen.



URam! Utaidat ismertesd meg velem, hogy azokon járjak! Ámen


URam! Vezess, hogy el ne tévedjek az úton! Ámen

Nincsenek megjegyzések: