2023. július 29., szombat

Dicsőítünk Téged, Szentlélek, élő Isten Lelke!

Légy áldva minden kegyelemért, mellyel életünkben megajándékoztál. Jöjj Szeretet, Békesség, Jóság, Öröm, Igazság, Erősség és Bölcsesség Lelke, jöjj! Oszlasd el kételyeinket, kishitűségeinket, gyávaságainkat a sötétség óráiban! Gyógyítsd be sebeinket, szüntesd meg bátortalanságainkat! Köszönjük, hogy Te mindig türelemre, békére, megértésre és egységre buzdítasz, hogy fényességeddel megvilágosítod lelkünkben az örök Igazságot. Hass át bennünket hittel, reménységgel, és szereteted izzó tüzével! Kérünk, segíts, hogy amint Te, mi is a Szentlélek világító lámpása lehessünk az emberek között! Ámen


/P.Á./


Istenem! Hullámok közt vergődik életem, nem tudom mit tegyek! Sötét van, s nem látom a kikötőt, ahová mindig is igyekeztem. Kérlek, csitítsd kegyelmeddel életem kihívás-hullámait, s fordítsd jó irányba gondviselő szereteteddel a szeleket, hogy életem hajója eljuthasson oda, ahová Te magad hívsz születésem óta! Ámen.


Köszönöm Istenem a hitemet, mellyel beléd kapaszkodom és rád építek. Tudom, időnként kinevetnek, gúnyolnak érte. De nem szégyellem, hogy a tied vagyok, sőt áldalak érte! Ámen


Mennyei Atyám! Hálás szívvel köszönöm a bennem végzett munkádat! Tudom, Te soha nem végzel félmunkát, csak teljes és tökéletes munka jellemez Téged. Ez oly bátorító, megnyugtató számomra. Munkálkodj családtagjaimban, ismerőseimben is! Ámen
URam! Add, hogy teljességgel élhessek szeretetedben! Ámen


URam! Add, hogy mindig meg tudjam különböztetni a jót a rossztól, s ha tükör által homályosan is, de lássam cselekedeteim következményét még azelőtt, mielőtt megcselekedném, amit tenni kívánok! Ámen



Uram, én is láttam, hallottam, amikor néhány bátor hitű ember nagy fába vágta a fejszéjét, pedig semmi biztosítéka nem volt a te ígéreteden kívül. És a te ígéreted elégnek bizonyult. Mindig megvolt minden eszköz, legkönnyebben a szükséges pénz a munkához. Mégis olyan nehéz egyedül benned bízva nagy dolgokat merni. Add meg nekem is ezt a hitet, hogy én is bizonyságot tehessek: ma is ugyanolyan erős a te hatalmad, ha tanítványaid élni mernek vele. Annyi nyomorúság van körülöttünk. Tenni kellene már valamit. Te szólj, hogy ne legyünk gyávák, mert te állsz mellettünk. Ámen


(V.L.)


Uram! Sokszor magam körül forog az életem. Csak én számítok magamnak, így aztán kevésbé veszem észre embertársaimat, akik mellé engem helyeztél oda, hogy segíts rajtuk. Adj figyelmesebb szívet nekem, hogy szeretettel segíthessek mások terheinek hordozásában. Ámen


Uram! Te szépnek és jónak teremtetted világodat, amibe folyamatosan belerondítunk... Tégy igazságot Uram, s légy kegyelmes mindannyiunkhoz, hogy végre Rád találhassunk mindannyian! Ámen



Uram! Tiszta érzéseket adj nekem, hogy tiszta gondolataim átmossák testemet-lelkemet, s tekintetemben is meglátszódjék, hogy Hozzád tartozom! Ámen
Urunk, Istenünk! Könyörülj rajtunk, hitetlenségben, szeretetlenségben és reménytelenségben vergődő népeden! Térítsd magadhoz elfordult gyermekeidet! Ámen.

Nincsenek megjegyzések: