2023. július 27., csütörtök

Atya Fiú, Szentlélek Úr Isten! Köszönjük, hogy most is tanítottál bennünket. Bocsáss meg nekünk, hogy oly sokszor akarunk bizonyságot kérni arról, hogy ki is vagy te. Pedig oly világos és egyenes a te beszéded. Tedd a mi gondolatainkat, a mi anyagiakhoz való hozzáállásunkat olyanná, hogy méltó legyen a te határtalan szeretetedhez, és irgalmadhoz. Megvalljuk most, hogy te vagy a mi gondviselőnk, aki minden szükségletünket be akarja és be tudja tölteni. Engedd, hogy alázatos szívvel tudjunk megállni előtted naponta, hálaadással a szívünkben. Jézusért kérünk. Ámen

/P.Á./


Mennyei Atyám, teremts bennem tiszta szívet, és tölts el Szentlelkeddel. Add, hogy figyeljek arra, hogy mit engedek túláradni lelkemben, és hogy annak milyen következményei lehetnek másokra nézve. Segíts kevesebbet vétkeznem! Krisztus nevében. Ámen.


Uram! Erősítsd népedet, s kezdd rajtam! Ámen
.


Uram! Ha magamra nézek, sokszor elkeseredem, de ha Rád nézek, rögtön felvidulok és észreveszem a Benned gyökerező gazdagságomat, melyből mást is gazdagíthatok. Ámen


Uram! Igéd megnyugtat engem. Az a gyülekezet, melynek én is tagja vagyok a tied. Nem a lelkipásztoré, nem a gondnoké, a presbitereké, hanem a Tied. Persze használni akarsz bennünket, fel akarod ébreszteni felelősségünket, de a Tieid vagyunk. A Tied az a közösség, melyet gyülekezetünknek érzünk. A Tied volt akkor is, amikor mi még nem éltünk és akkor is a Tied lesz, ha mi már nem leszünk az élők sorában. Magasztalunk érte! Ámen




Uram! Köszönöm végtelen jóságodat, mely mindig jót, a legjobbat akarja nekem, akkor is, ha időnként emberileg bizonyos dolgok nem tűnnek túl jónak. Köszönöm, hogy Benned bízhatom! Ámen



URam! Még mielőtt megfoganna bennem a gondolat, Te már tudod, mire van valójában szükségem. Mennyei Atyám, add nekem azt, ami javamat szolgálja! Ámen


Uram! Naponta megtapasztalom, hogy Veled könnyebb, hogy Veled jobb, hogy Veled messzebbre juthatok. Add nekem vígasztaló Szentlelkedet, hogy erőtlen pillanataimban se szédüljek meg olyannyira, hogy elveszítsem életem egyensúlyát. Gondviselésed palástjával takarj be engem és szeretteimet, hogy harmóniában Veled, s teremtett világoddal, dícsérhessünk Téged! Ámen


URam! Ne kísérts erőmön felül, s add hogy Rád hagyatkozhassam életem minden dolgában! ÁmenUram! Te látod életem nehézségeit, küszködésemet. Kérlek segíts meg engem erővel, adj nekem társakat gondjaim hordozásában, s engedd meg kegyelmesen, hogy életem hibáin okulva, derűsen tudjak a jövőbe tekinteni, s örömöt tudjak megosztani másokkal is! Ámen.


Uram! Tégy engem békességed eszközévé, hogy a Tőled kapott kegyelem által jóságodat tükrözhessem minden ember felé! Ámen

Nincsenek megjegyzések: