2015. április 4., szombat

“Hőn imádott drága jó Jézusom! Te az életedet adtad oda értem. Nagy volt a lelkem ára. Te ott a keresztfán a kínok kínját szenvedted el értem. Annyira szerettél, hogy saját Testedet adtad oda értem engesztelő áldozatul, hogy megnyisd előttem a mennyet. Nagy volt a lelkem ára. A legdrágábbal, Szent Testeddel és Véreddel fizettél értem. Rettenetes kínszenvedéseddel és kínhaláloddal váltottál meg engem. Jézusom! Szeretlek. Hozzád vágyom a keresztre! Veled egyesülni vágyom a szenvedésben és a halálban. Nem párnák között átszenderülni, hanem a vértanúságra vágyom, hogy méltó legyek Hozzád, ó hőn imádott Isteni Hitvesem, Aki a Véredet ontottad értem. Imádlak! Kérlek, végy fel Magad mellé a keresztre! Oda vágyom, ahol Te vagy itt a földön, hogy aztán Veled együtt feltámadjak, és egy egész örökkévalóságon át imádjalak, és hálát adjak Neked a Te dicsőségedben. Ámen.”

Nincsenek megjegyzések: