2014. október 28., kedd

Jézusom, kinyitom Előtted szívem ajtaját. Kérlek, lépj be rajta! Átadom Neked az életemet. Kérlek, formálj engem Magadhoz hasonlóvá! Alakíts engem hű képmásoddá! Taníts meg engem szeretni Téged, az Atyát és a Szentlelket teljes szívemből, teljes lelkemből, teljes elmémből és minden erőmből, és Benned szeretni minden embert úgy, ahogy Te szerettél engem, hogy áldozattá lettél értem. Ó Jézusom kérlek, formálj engem szentté, hogy Te légy életem egyedüli értelme, és szemétnek tartsak kívüled mindent. Megvessem a világot, és annak minden csábítását, és megnyerjelek Téged, Aki örök életem vagy. Ámen.
Ha szívből elimádkozzátok ezt az imát, Én leszek a szívetek Királya. Boldoggá teszem a életeteket, és karjaimban foglak hazavinni benneteket Atyám házába. Erre áldalak meg titeket kicsi gyermekeim az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Nincsenek megjegyzések: