2023. november 25., szombat

Istenem! Bevallom, nem mindig értelek. De tudom, hogy a Te gondolataid nem az én gondolataim. Viszont a sajátjaim helyett a Tiedre szeretnék ráhangolódni. Segíts engem ebben! Ámen


Mennyei Atyám!
Szeretek megállni előtted, és elcsendesedni a napi rohanás előtt. Reggel várom a te szavadat. Taníts  meg, Uram Rád figyelni, Téged hallgatni, Veled indulni mindennap, hiszen Te ígérted meg: Veletek vagyok, minden napon. Ámen (S.A.)



Úr Jézus! Szívem hálára szólít azért, mert megismerhettelek, és az el nem múló szeretetedért, amit Tőled kapunk. Bocsáss meg, hogy mégis oly gyakran megfeledkeztem rólad. Tudom, nem vagyok méltó a szeretetedre, mégis hozzád kiáltok, mert Nálad csendesedik meg lelkem, vigasztalódik szívem, mert Te vagy az igazság és az élet. Ámen!
(B.L.)


URam! Add, hogy hitem ne cselekedetemtől függjön, hanem hitem formálja a cselekedeteimet! Ámen


URam! Add, hogy mindenben akaratodat keresve, szóval és cselekedettel dicsérhesselek! Ámen



Uram! Gyülekezetünk olyan is, amilyen én vagyok. Köszönöm, hogy részese lehetek. Kérlek, nyisd meg a bezárkózó, a Rád kevésbé nyitott szívű embereket arra, hogy megtapasztalhassák az együtt örvendezés, együtt imádkozás nagyszerűségét, a közös igehallgatás építő voltát. Ámen


Uram! Jól ismersz minket, s látod, mennyire szeretnénk valóságnak hinni a valószerűtlent. Teremtő Istenünk! Számtalan helyzetben bizonyítottad meg gondviselő jóságodat, mi mégis oly keveset tanultunk belőle... Adj nekünk Benned való bizodalmat, hogy ne a mulandóba kapaszkodjunk, hanem életújító örökkévaló ígérteidbe! Ámen


URam! Sok dolog kelt bennünk aggodalmat, mert nem látjuk előre a holnapot. Kérünk Téged, Világmindenség URa, plántáld szívünkbe szereteted titkát, hogy lelkünkben békesség lakozzék és csak Téged féljünk egyedül, s mindenki mást szeretni tudjunk!
Ámen


Uram! Te közösségre teremtetted az embert, de tudom, egyáltalán nem mindegy, hogy milyen közösségeknek vagyunk tagjai. Hálás vagyok családi, gyülekezeti közösségünkért! Köszönöm gyermekeimet, kiket gondviselő kegyelmedbe ajánlok! Vigyázz rájuk, hogy ne keveredjenek rossz társaságba! Ámen


Uram! Tedd elmémet élessé akaratod megismerésére, hogy bölcs szívvel szolgálhassak Neked, embertársaim javára, s a magam lelki épülésére! Ámen.Uram, vezesd szolgádat az egyenes úton és őrizd meg az ellenségtől! Ámen

Nincsenek megjegyzések: