2023. november 22., szerda

Istenem! Mennyi mindenre jut időm: tévénézésre, internetezésre, egyéb kikapcsolódásra a napi feladataim mellett. De vajon jut-e, akarom-e, hogy jusson idő az Igében való elmélyülésre? Szégyenkezve vallom meg előtted, hogy sokszor nem. Szeretnék rajta változtatni, de egyedül nem megy. Légy segítségemre ebben is! Ámen


Istenem, szeretlek, mert túláradó szeretetedből és irgalmadból mutattad meg nekem világosságodat.
Áldott legyen a Te Neved! Add, hogy én is ragyogjak Általad örülve az örülőkkel és sírva a sírókkal! Ámen


Köszönöm Uram, hogy egyetlen élet sem hiábavaló e Földön. Mindegyik, az enyém is, magában hordozza nagyszerű tervedet, melybe szeretnék belesimulni. Mutasd meg velem való terveidet és segíts elfogadni azt, amit rajtam keresztül akarsz véghez vinni! Ámen


Mennyei édes jó Atyánk, köszönjük, hogy meghallgatod hozzád fohászkodó gyermekeidet. Kérlek, erősítsd bennünk azt a megtartó, erős hitet, mely a jó úton járást segíti. Adj megbánást gyarló bűneinkért. Segíts Uram, hogy gyermekeink, egyházunk és gyülekezetünk hitéletét tudjuk munkálni kegyelmed által. Jézus Krisztus érdeméért kérünk, hallgass meg. Ámen


Mindenható Istenem! Bennem is lehetnek félreértések, tévelygések, kérlek, tedd helyre mindegyiket, hiszen Igéd Hozzád csak közel vihet engem is, másokat is. Adj kitartást Igéd olvasásában, hallgatásában! Ámen


URam! Add, hogy úgy tudjak élni minden ajándékoddal, hogy azokból áldás fakadjon! Ámen Uram! Adj nekem bölcs szívet, hogy megértsem az idők jeleit, s Hozzád találjak! Ámen


Uram! Köszönöm, hogy emberi logikámat megpróbálod tágítani a Te logikáddal. Igaz, sokszor tapasztalom, hogy a Te gondolataid nem az én gondolataim, de olyan jó nekem, ha egyre jobban ráhangolódom akaratodra és gondolataidra. Ámen

Uram! Köszönöm türelmes jóságodat! Add, hogy élni tudjak kegyelmeddel, s megtaláljam békességemet Tebenned! Ámen.
URam! Szereteted világosságát add nekünk! Ámen


Uram! Tarts meg engem a Te hűségedben! Ámen.


URam! Tarts meg minket nevedért! Ámen



URam! Te megítélsz a körülmények által, hogy jobbá válhassak... Add, hogy ne utasítsam el metszőollódat, s ne viszolyogjak oltókésedtől, amikor újat akarsz belém plántálni! Ámen

Nincsenek megjegyzések: